Gezondheid alle pijlers

Schouder uit de kom

30-01-2018 23:06 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik had net een voetbal training en ik wou de bal schieten, ik gleed toen uit en viel op mijn arm/schouder waardoor hij uit de kom Was. Ik lag op de grond te schreeuwen van de pijn en voelde duidelijk dat hij verkeerd zat.. daarna voelde ik hem terug schieten (soort knak) gelukkig werd de pijn toen ietsjes minder maar mijn arm tintelt wel, hij voelt ook heel slap aan en mijn hand is ook koud. Verder is er bijna niks aan te zien, klein beetje dik maar alleen als ik mijn arm beweeg voelt het heel apart. Ik weet niet wat ik het beste kan doen en of hier iemand ervaring mee heeft?

Groetjes
Hoe oud ben je? Woon je nog bij jouw ouders?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik ben 21 en woon bij mijn moeder
Ik zou in ieder geval even met de huisartsen post bellen, hen uitleggen wat er is gebeurd en welke klachten jij hebt. Zij kunnen je dan advies geven.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Gemert7 schreef:
30-01-2018 23:08
Ik ben 21 en woon bij mijn moeder
Overleg even met haar.
Bel voor zekerheid anders met de huisartsen post. Overleg met hen.
Ja morgen is het inloopuur bij de dokter dus daar ga ik sowieso even langs, maar het tintelt nu en als ik mijn arm beweeg voelt het heel slap, alsof hij elk moment weer uit de kom schiet...
Bellen.
Ik zou toch voor de zekerheid de huisartsenpost even bellen.
Huisartsenpost even bellen, daar zijn ze voor.
Oke zal ik doen nu.. dankjewel!
Mijn dochter heeft een beschadigde zenuw overgehouden hieraan, Even bellen dus!
Niet wachten inderdaad, nu bellen.
Phopho schreef:
30-01-2018 23:11
Mijn dochter heeft een beschadigde zenuw overgehouden hieraan, Even bellen dus!
Inderdaad, daarom dus bellen.
Ben nu aan het bellen.. zit in de wacht
Gemert7 schreef:
30-01-2018 23:11
Oke zal ik doen nu.. dankjewel!
Laat je nog effe weten hoe het is afgelopen? Succes!
Sterkte ermee!
Ik kan mijn arm wel gewoon bewegen alleen het voelt heel slapjes aan en raar..
Jawel, maar wat zei de dienstdoende arts hierover?
Ze zei dat de symptomen normaal zijn maar dat ik morgen even een dokter ernaar moet laten kijken
Heeft ze ook iets gezegd over koelen? Of over het eventueel immobiliseren van de schouder/arm?

Ik vond het altijd heel fijn om tijdens het zitten en liggen een kussen onder mijn arm te hebben, voor steun.

Heel veel sterkte!
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Gemert7 schreef:
30-01-2018 23:35
Ze zei dat de symptomen normaal zijn maar dat ik morgen even een dokter ernaar moet laten kijken
Ok Thanks! Succes vandaag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven