Gezondheid alle pijlers

Serotonine supplement

11-12-2016 10:28 33 berichten
Heeft iemand hier ervaring met het slikken van serotonine supplementen tegen depressieve gevoelens? Ik zou het fijn vinden als je dit hier zou willen delen. Ik ben voornemens om deze te gaan nemen, maar ben benieuwd naar ervaringen hieromtrent.
Ik heb de mijne trouwens gewoon bij de tuinen gehaald, eigen merk.
Alle reacties Link kopieren
Je zou het gewoon kunnen proberen indien je licht-depressief bent. Maar dagelijks een bananensmoothie zal dan denk ik even goed helpen.
quote:blackberry1980 schreef op 11 december 2016 @ 17:26:

Je zou het gewoon kunnen proberen indien je licht-depressief bent. Maar dagelijks een bananensmoothie zal dan denk ik even goed helpen.Advies bij depressie is tussen de 150 en 400 mg, dat haal je niet uit een bananensmoothie
Bepaalde voedingssupplementen helpen ook om serotonine aan te maken, zoals magnesium, vitamine B en vitamine D en omega 3 vetzuren, samen met tryptofaanrijke voeding.
Ik heb 5-htp geslikt vooral in de herfst en winter. Voor mij werkte het wel alleen de bijwerking zijn maagklachten en daar had ik ook last van. Komt best vaak voor. Je mag het niet gebruiken wanneer je antidepressiva slikt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik vraag me af wat het doet bij mensen die eigenlijk een remmer zouden moeten slikken, Ga je dan helemaal van het padje af van dit spul?
5-htp wordt gemaakt van Griffonia zaad of het wordt chemisch gemaakt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik heb het een maand of twee geleden besteld. Er stond dat je tussen de 50 en 800 mg per dag mag. Ik ben begonnen met 600 en later 800 maar ik merkte er niks van. Wat bij mij wel echt helpt is sporten. Maar het heeft wel een paar jaar geduurd voordat ik daar zin in had dus ik snap als dat voor jou ook niet ideaal lijkt. Ik ben lang door een depressie gegaan en therapieën konden mij niet helpen en anti depresivia wilde ik niet meer. Wat voor mij heeft geholpen is een nieuwe baan, verliefd worden en verhuizen. 2 jaar terug zag ik dat echt niet gebeuren dat een van deze drie zal uitkomen maar toch verassing!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven