Gezondheid alle pijlers

sex na een heupoperatie

10-02-2013 19:34 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vrouw heeft 4 weken geleden een nieuwe heup gekregen. Nu vraag ik me af of hier op dit forum ervaring mee hebben welke standjes hoe lang duurde het voor je weer sex had na de operatie. Via internet gezocht wel wat gevonden op een amerikaanse site. Verschillende standjes enze. Hier in Nederland adviseren ze 4 tot 6 weken. Wat is jullie ervaring.
Hoe oud zijn jullie?
Dus als ik zeg dat ik na 3 weken en 5 dagen weer een potje heb liggen seksen duik jij na 4 weken op je vrouw.

En als zij dan zegt, Wim niet doen het doet pijn, zeg jij...niet zeuren, Summer van het Viva forum deed het ook??
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 10 februari 2013 @ 19:36:

Dus als ik zeg dat ik na 3 weken en 5 dagen weer een potje heb liggen seksen duik jij na 4 weken op je vrouw.

En als zij dan zegt, Wim niet doen het doet pijn, zeg jij...niet zeuren, Summer van het Viva forum deed het ook??Haha ondanks dat ik mij vandaag erg kut voel laat jij me weer lachen dank je wel
12 weken.

Minstens.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:snowwhite2013 schreef op 10 februari 2013 @ 19:44:

[...]

Haha ondanks dat ik mij vandaag erg kut voel laat jij me weer lachen dank je wel Daar ben ik blij om, krijg je er ook nog een knuffel bij, want je kut voelen is nooit leuk!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
pff
Wat ben jij een eikel zeg.

Je vrouw geeft zelf wel aan wanneer ze er weer aan toe is. Tot die tijd gebruik je je rechterhand maar.
quote:Summerdance schreef op 10 februari 2013 @ 19:46:

[...]

Daar ben ik blij om, krijg je er ook nog een knuffel bij, want je kut voelen is nooit leuk! Knuffel terug
Ik kan me zo voorstellen dat dit per vrouw verschilt. Ook verschilt het met wat zij voor die tijd kon. De meest simpele lijkt me 'allebei op de zij en jij van achteren'.

Maar ik zou vooral bij je vrouw kijken wat zij aankan, wanneer zij het aankan en of ze er al zin in heeft. Zij kan zelf heel goed aangeven wat prettig is voor haar.

wat nou als iedereen hier op het forum zegt "oooh, dat kan makkelijke weer na 6 weken" ga jij dan na 7 weken verontwaardigd zitten doen, dat zij nog niet wil/kan? Dát lijkt me namelijk een afrader

(= copy paste van andere topic)

Saaaar, waarom is hij een eikel? Hij vraagt het toch gewoon? Vragen staat vrij, voor zover ik weet. Mannen én vrouwen vragen toch ook vaak hoe snel 'het' weer kan na een bevalling? Nou en dat wisselt ook, net als na elke operatie.
Later is nu
Mijn moeder heeft 2 kunstheupen, over seks praten we niet zo vaak. Maar zij heeft het nog wel, dus houd moed!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Als, dan moet hij het sowieso aan haar revalidatie arts vragen, niet aan random vrouwen (waarvan de doelgroep tot een jaar of 40 is = weinig heup operaties).

Verder vind ik het drammerig overkomen. Het is net 4 weken geleden, geef het mens wat tijd.
quote:panadol schreef op 10 februari 2013 @ 19:47:

Wim overleg met haar wat wel en niet kan en wanneer ze er zelf klaar voor is. Heup is verrekte ongemakkelijk geloof me.Ze hebben haar mond toch niet gehecht ..... dus overleg!!!

Precies!

Ze kan dus nog altijd pijpen.
quote:ThunderassMan schreef op 10 februari 2013 @ 19:59:

[...]

Precies!

Ze kan dus nog altijd pijpen.Daar moet ze dan nog altijd wel zin in hebben lijkt mij.....
En je vrouw heeft ook weer zin in seks of ben jij de enige?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:mysterious- schreef op 10 februari 2013 @ 19:36:

Hoe oud zijn jullie?ik ben 46 mijn vrouw is 43 dus nog te jong om geen goeie sex te hebben.
Wil je vrouw dit ook graag weten?
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
quote:viva-amber schreef op 10 februari 2013 @ 19:56:

Mijn moeder heeft 2 kunstheupen, over seks praten we niet zo vaak. Maar zij heeft het nog wel, dus houd moed!He he eindelijk een normale reactie. Ik ben geen eikel ik hou van mijn vrouw en wil haar juist geen pijn doen. Maar geloof mij en ga maar zoeken hier is weinig info over omdat dit vaker bij oudere mensen voorkomt. Ik wil juist voorkomen dat ze pijn heeft. Ze heeft de afgelopen weken al genoeg pijn gehad. En trouwens haar mond is niet gehecht grapjas
quote:Prima69 schreef op 10 februari 2013 @ 20:13:

Wil je vrouw dit ook graag weten?Ja we hebben het er regelmatig over ons sexleven was altijd super. Zij baalt er dus ook enorm van. We zitten samen wel te fantaseren maar durfen nog niet
quote:Mylene_Valerie schreef op 10 februari 2013 @ 20:04:

En je vrouw heeft ook weer zin in seks of ben jij de enige?Zij heeft er nog meer zin in als ik. Maar is nog onzeker dus ik wacht nog even met de echte sex
In dit geval; mijn excuses.

Schrijf de volgende keer alsjeblieft ook uit naam van 'jullie' ipv alleen maar 'ik'. Dat scheelt nogal wat
quote:ThunderassMan schreef op 10 februari 2013 @ 19:59:

[...]

Precies!

Ze kan dus nog altijd pijpen.Klopt en dat doet ze goed dus
Voorzichtig proberen dus. Zo ingewikkeld is het niet, toch?
quote:saaaaar81 schreef op 10 februari 2013 @ 20:23:

In dit geval; mijn excuses.

Schrijf de volgende keer alsjeblieft ook uit naam van 'jullie' ipv alleen maar 'ik'. Dat scheelt nogal wat Klopt het is ook een vraag van ons beide. dus zou het mooi zijn en omdat er weinig info te vinden is om ervaringen en adviesen te krijgen. Ik ben echt geen lompe boer ofzo. Ik heb respect voor mijn vrouw
pfff

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven