Gezondheid alle pijlers

Shampoo bar

26-05-2019 14:03 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft er iemand ervering met shampoo bar? Ben al een tijdje aan het twijfelen om dat aan te schaffen voor vet haar, maar de verzendkosten van Nederland naar België zijn wel duur...
BriannaF schreef:
26-05-2019 21:20
De seanik, honing en new, alledrie schuimen ze.

Ok, ik heb jason and the argon oil en soak and float geprobeerd en ben daar echt niet tevreden over. Ik kom gewoon niet door mijn haar heen en na het wassen voelt mijn haar stug en breekbaar aan.
Ik was in eerste instantie heel blij met mijn shampoo bar, maar na een tijdje werd mijn haar er heel vet van, alsof ik de zeep er niet meer uit gewassen kreeg. Ook met appel cider azijn naspoelen had niet veel effect.
Nu gebruik ik een shampoo van Zerah (Heavenly Haircare) en ben weer helemaal blij...
Ik heb dit weekend bij shampoobars.nl de honing bar en de kaneel bar besteld. Alsook de bodybar meloen en de bodybar aardbei.

Ben heel erg benieuwd!

Gebruik nu elvive shampoo en crèmespoeling (1x in de 2 a 3x wassen)

Was gemiddeld 2 tot 3 keer per week mijn haren.
Ik ben fan van de lush shampoo bars. Schuimen heel goed en mijn haar doet het er prima op.
Black_ schreef:
28-05-2019 01:05
Ik heb dit weekend bij shampoobars.nl de honing bar en de kaneel bar besteld. Alsook de bodybar meloen en de bodybar aardbei.

Ben heel erg benieuwd!

Gebruik nu elvive shampoo en crèmespoeling (1x in de 2 a 3x wassen)

Was gemiddeld 2 tot 3 keer per week mijn haren.
Ik heb gisteren daar de shampoobar citroen en munt besteld. Ben heel erg benieuwd!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven