Skivakantie met hersenschudding
dinsdag 19 december 2017 om 09:52
Twee en een halve week geleden ben ik tijdens het sporten op mijn hoofd gevallen. Ik heb een flinke klapper gemaakt en daar een hersenschudding aan overgehouden. Ondertussen, twee weken verder ga ik waar ik kan weer naar mijn werk (tot nu max 5 uur maar ik hoop hier in de komende week wel 6/7 van te kunnen maken). Verder doe ik het rustig aan, na een halve werkdag kan ik in het eerste geval eigenlijk alleen slapen, later op de dag trekt dat wel bij, sporten heb ik nog niet gedaan aangezien de kans op een tweede klap oplopen tijdens mijn sport groot is en de drukte in de zaal mij zwaar valt.
Maar voor volgende week staat er een skivakantie geboekt, ik heb al aangegeven dat ik mogelijk niet mee kan (omdat ik niet mee wil als ik niet kan skiën) maar het liefste ga ik natuurlijk wel. Skiën is echt een passie, als ik daar ben wil ik dan ook zeker 4 van de 6 dagen skiën.
Heeft iemand ervaring met het skiën met een hersenschudding?
Of heeft iemand misschien tips?
Ik hoor het heel graag
Maar voor volgende week staat er een skivakantie geboekt, ik heb al aangegeven dat ik mogelijk niet mee kan (omdat ik niet mee wil als ik niet kan skiën) maar het liefste ga ik natuurlijk wel. Skiën is echt een passie, als ik daar ben wil ik dan ook zeker 4 van de 6 dagen skiën.
Heeft iemand ervaring met het skiën met een hersenschudding?
Of heeft iemand misschien tips?
Ik hoor het heel graag
dinsdag 19 december 2017 om 18:35
Dat idee had ik ook heel erg! Begrijp je reactie, maar ik denk dat het is omdat het voor je hoofd (hersenen) ook rustiger is als je geen pijn hebt. Not sure thoririanneke schreef: ↑19-12-2017 17:21Tja, ben geen huisarts dus die zal het wel beter weten. Maar vooral dat Paracetamollen blijven eten vind ik raar. Hierdoor verneem je geen pijn en ga je juist langer door dan goed is. Kom dit advies in mijn werk ook vaak tegen, terwijl juist de pijn aangeeft dat je even gas terug moet nemen. En die pijn voel je door de Paracetamollen niet...