Gezondheid alle pijlers

Slaaprestrictie

09-07-2015 06:41 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje geleden heb ik een post geplaatst over slapeloosheid en mirtazapine. Helaas durfde ik na 1 pil niet verder te gaan. Gisteren kon ik eindelijk naar een slaap psycholoog! Na 8 weken nauwelijks slapen keek ik hier erg naar uit. Lang verhaal kort houden, ik moest aan slaaprestrictie doen. In de afgelopen 8 weken lag mijn gemiddelde echte slaap op 4 uur. Terwijl ik wel elke avond 9 uur in bed lag. Afgelopen nacht mocht ik maar 5 uur in bed liggen. Van 1 tot 6. Wauw wat een verveling om mijzelf bezig te houden tot 1 en dan verdomme pas om 3 uur in slaap vallen en ja hoor om 5 uur al weer wakker. Tot 6 uur blijven liggen en dan direct mijn bed uit. Ik voel me nu gesloopt. Echt verschrikkelijk! Begin toch te twijfelen of ik niet meer sliep per nacht haha. De psycholoog had me al gewaarschuwd, het begin zal heel erg zwaar worden. Maar op een gegeven moment leert je lichaam te slapen in bed en niet wakker te blijven. Pffff vraag me af hoe werk vandaag gaat en hoe ik wakker moet blijven tot 1 uur vannacht. Lees wel veel postieve verhalen over deze therapie. Dus nu maar ff douchen en door de dag heen vechten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een pb gestuurd sleepy fairy.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven