Gezondheid
alle pijlers
Slapen raam open/raam dicht?
maandag 12 april 2021 om 22:28
TO trapt af.
Lekker raam open, lekker frisse lucht, heerlijk bij opvliegers/nachtzweten.
Man is van het raam dicht want te veel herrie/koud. Hij wil geen warmer dekbed.
Zijn redenen zijn net zo legitiem alles de mijne dus we komen er niet uit.
Lekker raam open, lekker frisse lucht, heerlijk bij opvliegers/nachtzweten.
Man is van het raam dicht want te veel herrie/koud. Hij wil geen warmer dekbed.
Zijn redenen zijn net zo legitiem alles de mijne dus we komen er niet uit.
anoniem_65b93a10517d3 wijzigde dit bericht op 12-04-2021 22:29
0.40% gewijzigd
maandag 12 april 2021 om 22:31
Bij mij beide, als het kan raam open. Maar ik ben nogal gevoelig voor tocht dus de hele winter raam dicht
Edit: raam blijft trouwens altijd dicht. In de zomer staat mijn balkondeur open. Vinden de katten ook fijner
Edit: raam blijft trouwens altijd dicht. In de zomer staat mijn balkondeur open. Vinden de katten ook fijner
lambchop wijzigde dit bericht op 12-04-2021 22:41
34.29% gewijzigd
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
maandag 12 april 2021 om 22:32
Inderdaad de regen. Goten zijn hier best breed, dus afdakje boven het open raam. Het regent niet snel in.
Man vindt regen nog meer herrie.
maandag 12 april 2021 om 22:33
maandag 12 april 2021 om 22:36
Dat hebben wij dus niet. Ik laat nu heel vaak de hele avond het raam open zodat het heel fris is als we gaan slapen, maar na een paar uur is dat effect weer weg.
maandag 12 april 2021 om 22:38
Raam dicht, roosters open. Ik slaap aan de straatkant, dus toch wat herrie. Als het echt heel warm is, zet ik het raam soms wel open en dan ook echt wagenwijd. Ons raam is vrij groot, begint op kniehoogte. Bed staat er vlakbij en is heel hoog, dus ik lig dan echt voor het open raam. Briesje over het bed, heerlijk! Nadeel is dan weer het licht van de lantaarnpaal voor de deur. En in de zomer wordt ik ook heel vroeg wakker dan. Dat is weer een nadeel.
maandag 12 april 2021 om 22:39
Gewoon lekker je eigen dekbed.
maandag 12 april 2021 om 22:40
parbleumondieu schreef: ↑12-04-2021 22:37Raam open en mijn reden staat er niet bij: ik kan niet slapen door de geluiden die de verwarmingsketel maakt en als het raam open is, komt daar ander geluid van buiten overheen waardoor ik ermee kan slapen.
Klopt, daar had ik niet aan gedacht. Ook niet herkenbaar dus zou ik er nooit bij hebben gezet. Sorry.
maandag 12 april 2021 om 22:41
Openslaande deuren in de slaapkamer, en die staan op een kier of volledig open, hangt van het weer af. Zodra het kan, zo ver mogelijk open. Omdat we een volledig hoog omheind en beveiligd achtererf hebben ben ik niet bang voor insluipers. De honden lopen ook de hele dag in en uit. Heerlijk.
Alleen als het echt guur is of stormt blijven ze dicht.
Ik ben kouwelijker dan mijn man, dus een dik donzen dekbed voor mij. Maar dat frisse hoofd vind ik heerlijk! En in de zomer is het net alsof je buiten slaapt.
Ik ben kouwelijker dan mijn man, dus een dik donzen dekbed voor mij. Maar dat frisse hoofd vind ik heerlijk! En in de zomer is het net alsof je buiten slaapt.
patchouli_ wijzigde dit bericht op 12-04-2021 22:42
18.65% gewijzigd
maandag 12 april 2021 om 22:42
Dat hebben we al. Man slaapt het liefst met weinig over zich heen. Ik heb graag wat gewicht op me. Dus dat helpt niet mee.
maandag 12 april 2021 om 22:44
Jij liever dan ik.
maandag 12 april 2021 om 22:45
patchouli_ schreef: ↑12-04-2021 22:41Openslaande deuren in de slaapkamer, en die staan op een kier of volledig open, hangt van het weer af. Zodra het kan, zo ver mogelijk open. Omdat we een volledig hoog omheind en beveiligd achtererf hebben ben ik niet bang voor insluipers. De honden lopen ook de hele dag in en uit. Heerlijk.
Dat inderdaad. Vind ik ook zo heerlijk in de tent of vouwwagen.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in