Gezondheid alle pijlers

Slecht slapen

15-04-2017 01:44 28 berichten
Geen idee onder welke pijler dit moet dus sorry als het verkeerd staat

Sinds een tijdje slaap ik slecht. Denk nu 1,5 maand ongeveer. In slaap vallen lukt nog wel (heb ik altijd al een half uur/uur voor nodig) maar regelmatig word ik na korte tijd wakker. Net ook, om 23.45 wordt dochter wakker met buikpijn, en ik lig nu dus nog steeds klaarwakker.

Ondertussen merk ik 's avonds dat ik echt moe ben, verder geen echte klachten maar ik wil gewoon weer normaal slapen

Ik heb geen erge stress, als ik wakker ben pieker ik ook nergens over. Ben moe maar val dus gewoon niet meer in slaap zodra ik eenmaal wakker ben. En dat gebeurd 5 van de 7 nachten wel (3 jonge kinderen & een kat die allemaal wel eens wakker zijn).

Ik probeer zo stil mogelijk te liggen, maar ga na een tijdje toch liggen woelen. Normaal gesproken geen telefoon naast m'n bed (maar verveel me nu na 2 uur ).

Meestal ga ik rond 22.30u naar bed (effectief slaap ik dus meestal rond 23.30u) en de wekker gaat doordeweeks om 7 uur.

Gemiddeld bij een 'slechte' nacht ben ik 1 a 2 x wakker en dan variërend van een uur tot van de week 2 nachten achter elkaar ruim 3 uur.

Nogmaals, ik ben 's avonds nu wel moeier dan normaal maar ik raak er vooral geïrriteerd van. Vandaar de vraag of jullie misschien dé gouden slaaptip hebben
anoniem_227343 wijzigde dit bericht op 15-04-2017 01:58
Reden: Toevoeging
% gewijzigd
quote:Rusticaa_ schreef op 15 april 2017 @ 08:09:

[...]

Wiet druppels lijken mij een slecht plan en slecht advies. Wiet blijft een drug, in welke vorm dan ook en kan dus verslavend zijn.In wiet die je rookt, zit thc en cbd. Het is de thc waar je stoned van wordt cq verslaafd aan raakt. In cbd olie (die ik bedoel) zit geen thc.
Alle reacties Link kopieren
quote:*petitpois* schreef op 15 april 2017 @ 11:50:

[...]

Niet legaal?? Het is gewoon te koop bij o.a. De Tuinen!O je bedoeld cbd olie? Nee ok ik dacht je bedoeld echte wiet olie met thc. Cbd olie helpt vaak niet met slapen. Wietolie wel. Gebruik zelf ook cbd olie maar die doet niet veel voor het slapen.
quote:Felix_Urbexicus schreef op 15 april 2017 @ 06:13:

[...]

Waarom Luna? Ik slik het momenteel zelf, ik sliep heel slecht, nu als een blok! Maar jij weet van bij effecten?Iemand had de uitzending van Radar al getipt. Melatonine zou ik zelf niet nemen als je geen probleem met je melatoninehuishouding hebt. En doordat het vrij verkrijgbaar is lijkt het veel onschuldiger dan het is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven