Gezondheid alle pijlers

Smaakjes elektrische sigaret

02-12-2013 19:19 32 berichten
Ook ik ben om en sinds een week aan de elektrische sigaret ( jisku 4 stardust quatro) Nu ben ik op zoek naar lekkere smaakjes. Zwoofs schijnt lekkere te hebben dus daar wil ik bestellen. Maar wat zijn nu de lekkere smaken en welke kun je goed met elkaar mengen?

Ik weet dat er al een topic is over elektrisch roken maar een apart topic met smaken tips leek mij wel handig :-)

Ik ben benieuwd naar de suggesties! :-)
Alle reacties Link kopieren
Bijzonder ongezonde gewoonte,
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 02 december 2013 @ 19:44:

Bijzonder ongezonde gewoonte,
quote:loisnvt schreef op 02 december 2013 @ 19:49:

[...]

Lees hier maar eens, dan piep je wel anders:

http://www.medicalfacts.n ... k-naar-gevaren-e-sigaret/
Bij zwoofs op proef 6 smaken voor 9,99 euro.

Kijk even op hun site daar kan je kiezen.
En gratis verzending.
quote:

LoiseauCoureur, 6 minuten geleden

http://www.medicalfacts.n ... k-naar-gevaren-e-sigaret/Lees jij hier maar eens, dan piep jij ook weer anders:

http://www.spaink.net/2013/11/26/deal/
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:LoiseauCoureur schreef op 02 december 2013 @ 20:04:

[...]

http://www.medicalfacts.n ... k-naar-gevaren-e-sigaret/

Oh je hebt het nieuws horen schreeuwen en je praat het maar na zonder verder onderzoek te doen?

Veel van die feitjes zijn oud nieuws.

Niemand beweert dat een E-sigaret gezond is, we praten hier over een veel minder ongezond alternatief voor de sigaret.

Waarbij een roker die overstapt een aanzienlijke winst voor zijn gezondheid kan bereiken en zelfs totaal zou kunnen stoppen.

Goh.. is dat een mooie ontwikkeling of niet?

In frankrijk is er een Longarts die zijn patienten juist adviseert over te stappen op e-roken wanneer volledig stoppen niet lukt. En zo Claimt deze dokter wanneer het reguliere roken vervangen zou worden door E-roken, frankrijk een sterftecijfer van 65 per jaar aan longkanker zou krijgen in plaats van 65.000.

Nicotine is giftig idd, dat weten we , we zijn immers rokers geweest.

We bannen echter wel de duizenden andere giftige stoffen uit. Maar wat nicotine is en was is old nieuws.

alle andere claims zijn nog niet bewezen, nog zijn er bepaalde stoffen in SOMMIGE vloestoffen gevonden, met praat niet eens over waarin, welke tests etc etc.

Er zijn genoeg andere recente onderzoeken te vinden die andere bevindingen hebben.

kortom, onbekend maakt onbemind.

Vooralsnog is dit een beter alternatief dan sigaretten roken die we wel op elke hoek van de straat kunnen kopen, maar he, die spekken de staatskas zo lekker. Ring a bell?
quote:MrsStanleyWalker schreef op 02 december 2013 @ 20:12:

[...]

Lees jij hier maar eens, dan piep jij ook weer anders:

http://www.spaink.net/2013/11/26/deal/
Google eens op Vaper / Vaping. Is mijn moeder ineens aanhanger van en schijnt beter te zijn dan de E-sigaret.

edit: ik heb er dus helemaal geen verstand van, maar ik dacht ik zeg het even
quote:LoiseauCoureur schreef op 02 december 2013 @ 20:04:

[...]

http://www.medicalfacts.n ... k-naar-gevaren-e-sigaret/Nou ik hecht toch meer waarde hieraan:

http://www.acvoda.nl/2013 ... sh.bBJxJ9Hs.6h1Pyv4x.dpbs

Ik damp zonder nicotine, dus 4000 minder schadelijke stoffen dan een sigaret.

Ik vind de fruitmix en banaan echt super lekkere smaken! Besteld via rookwinkel samen met de damper.
quote:consuelabananahammok schreef op 02 december 2013 @ 20:14:

[...]

Oh je hebt het nieuws horen schreeuwen en je praat het maar na zonder verder onderzoek te doen?

Veel van die feitjes zijn oud nieuws.

Niemand beweert dat een E-sigaret gezond is, we praten hier over een veel minder ongezond alternatief voor de sigaret.

Waarbij een roker die overstapt een aanzienlijke winst voor zijn gezondheid kan bereiken en zelfs totaal zou kunnen stoppen.

Goh.. is dat een mooie ontwikkeling of niet?

In frankrijk is er een Longarts die zijn patienten juist adviseert over te stappen op e-roken wanneer volledig stoppen niet lukt. En zo Claimt deze dokter wanneer het reguliere roken vervangen zou worden door E-roken, frankrijk een sterftecijfer van 65 per jaar aan longkanker zou krijgen in plaats van 65.000.

Nicotine is giftig idd, dat weten we , we zijn immers rokers geweest.

We bannen echter wel de duizenden andere giftige stoffen uit. Maar wat nicotine is en was is old nieuws.

alle andere claims zijn nog niet bewezen, nog zijn er bepaalde stoffen in SOMMIGE vloestoffen gevonden, met praat niet eens over waarin, welke tests etc etc.

Er zijn genoeg andere recente onderzoeken te vinden die andere bevindingen hebben.

kortom, onbekend maakt onbemind.

Vooralsnog is dit een beter alternatief dan sigaretten roken die we wel op elke hoek van de straat kunnen kopen, maar he, die spekken de staatskas zo lekker. Ring a bell?

Je hebt volkomen gelijk hoor, het is veel minder slecht dan 'gewoon' roken. Dus als iemand daar niet vanaf kan komen, gun ik 'm die e-sigaret van harte.

Maar toch is het wel goed om er (weer) eens op gewezen te worden dat je óók het e-roken niet in het bijzijn van kinderen moet doen. En dan niet alleen om het slechte voorbeeld (het lijkt op 'echt' roken), maar dus ook/vooral om de stoffen die in de rook zitten (formaldehyde en benzeen)

Ik denk dat er echt genoeg mensen zijn die zich daar niet genoeg van bewust zijn.
Ik begrijp de discussie over het elektrisch roken maar daarvoor heb ik dit topic niet geopend. Dus graag de discussie hierover niet in dit topic voeren :-) Daarvoor zijn er al andere topics. Dank u allen :-)
Ik geloof niet dat hier iemand bepaald wat er wordt opgeschreven.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Stom om te reageren met mededelingen dat het ongezond is. Denk je dat ze dat zelf niet bedacht heeft?

Als ze kan stoppen dan stopt ze wel.

Kansloze opmerkingen die niet ingaan op de eigenlijke vraag........zo typisch.
quote:Nananda schreef op 02 december 2013 @ 20:39:

Stom om te reageren met mededelingen dat het ongezond is. .

Het is nog stommer om te roken.

Daarnaast ben ik niet de enige die niet op haar vragen reageert, bijna niemand reageert concreet op de vragen van to.
Ik bepaal ook niet wat hier wordt opgeschreven, ik heb alleen vriendelijk gevraagd om de discussie niet in dit topic te voeren. Lijkt mij een heel normale vraag. Verder ga ik er niet op in en hoop dat er veel tips voor smaakjes komen :-)
quote:LoiseauCoureur schreef op 02 december 2013 @ 20:27:

[...]

Je hebt volkomen gelijk hoor, het is veel minder slecht dan 'gewoon' roken. Dus als iemand daar niet vanaf kan komen, gun ik 'm die e-sigaret van harte.

Maar toch is het wel goed om er (weer) eens op gewezen te worden dat je óók het e-roken niet in het bijzijn van kinderen moet doen. En dan niet alleen om het slechte voorbeeld (het lijkt op 'echt' roken), maar dus ook/vooral om de stoffen die in de rook zitten (formaldehyde en benzeen)

Ik denk dat er echt genoeg mensen zijn die zich daar niet genoeg van bewust zijn.

Dat laatste is nog geen bewezen feit en bovendien zit dat niet in elke liquid. Het zou een goede zaak zijn als er een keurmerk zou komen die toeziet op welke ( goedgekeurde) stoffen men gebruikt.

Daar ben ik het wel mee eens, maar verder is er alleen een hoop geschreeuw en weinig nieuws.

Andere onderzoeken bewijzen weer dat de concentratie schadelijke stoffen zo minimaal is dat men niet mag spreken over schadelijk voor de gezondheid. De concentratie ligt dan zelfs lager aan schadellijke stoffen dan de gewone lucht die we inademen.

Anyway, blackberry van Dekang is heerlijk!
Na heel veel verschillende liquids te hebben uitgeprobeerd, zweer ik bij de liquids van Zwoofs en dan met name Fruitmix en Mango (en Mojito icm een heerlijk wit wijntje )
Appel en Mint!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Koffiesmaakjes en drop!
Hier waakt de enige echte Barones
watermeloen !! die is heerlijk
wees jezelf, er zijn al genoeg anderen.
quote:viva-amber schreef op 02 december 2013 @ 20:42:

[...]

Het is nog stommer om te roken.

Daarnaast ben ik niet de enige die niet op haar vragen reageert, bijna niemand reageert concreet op de vragen van to.

Juist.. Prima manier om jezelf te verdedigen.. Pfff

Dus als anderen in de sloot springen doe jij dat ook?
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
@tulpje, ik vind de volgende smaken van zwoofs erg lekker :

Banaan

Pina colada

Kers

Mango

USA red
quote:elastiekje__ schreef op 02 december 2013 @ 20:16:

Google eens op Vaper / Vaping. Is mijn moeder ineens aanhanger van en schijnt beter te zijn dan de E-sigaret.

edit: ik heb er dus helemaal geen verstand van, maar ik dacht ik zeg het even Dat laatste lijkt me duidelijk.. Aangezien dat 'vaping' nou precies is wat wij doen met de e-sigaret....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven