Gezondheid alle pijlers

Smaakjes elektrische sigaret

02-12-2013 19:19 32 berichten
Ook ik ben om en sinds een week aan de elektrische sigaret ( jisku 4 stardust quatro) Nu ben ik op zoek naar lekkere smaakjes. Zwoofs schijnt lekkere te hebben dus daar wil ik bestellen. Maar wat zijn nu de lekkere smaken en welke kun je goed met elkaar mengen?

Ik weet dat er al een topic is over elektrisch roken maar een apart topic met smaken tips leek mij wel handig :-)

Ik ben benieuwd naar de suggesties! :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een van de weinige ,als ik het hier zo lees, die het liefste dampt met tabakssmaak.

Ik heb tot nu toe alleen honing en kers geprobeerd maar dat verveeld me zo snel.
@marjo ik heb de tabak zeker wel in mijn lijstje staan.. Ik meng het met smaakjes of puur.. Per ml bekeken Damp ik de usa red het meest
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
@ Sense, jij hebt de Usa inderdaad als een van de weinige in je lijstje staan.

Ik vind 'm gewoon het lekkerst, lijkt misschien toch het meeste op "echt" roken.

Wel heb ik sinds vorige week geen 11 mg meer maar 6.

En het gaat super!
Ik heb nu een aantal smaakjes in 6 en 0 mg.. Heel voorzichtig die aan het mengen met de 12 mg.. En ik moet zeggen dat het idd meevalt om minder mg te dampen.. Ik wil ook het aantal momenten dat ik de e-sig pak verminderen.. Zondag heb ik hem stukken minder gebruikt..
Het is bij mij overigens niet zo dat ik de usa red het meest op roken vind lijken.. Maar wel, wat jij ook aangeeft, het smaakje wat het minst snel verveelt
Crab juice natuurlijk!

Of pizza, of bacon, of gegrilde kip!
Hahahhaha ik weet niet of dat zo lekker is...... :-) hahahhaha. Bedankt voor de tips tot nu toe! Ik heb een proef pakketje bij zwoofs besteld met RY4, fruitmix, mango, aardbei en mojito. Ben benieuwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven