Gezondheid alle pijlers

Smetten onder de borsten

09-06-2017 17:31 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje als je smet plekken onder je borsten heb, moet je het dan droog houden of kun je het ook insmeren met kokosolie bijv. En mijn bh draag ik nu over mijn hemd zodat ie niet meer kan schuren iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Courage-- schreef:
09-06-2017 20:07
Okay. Ik dacht dat smetplekken ontstaan door langdurig huid-huidcontact.
Maar als ik jou zo hoor, dan heeft je BH tegen de huid geschuurd en heb je nu schaafwondjes.
De behandeling zal wel het zelfde zijn hoor, daar niet van. En misschien klopt mijn definitie van smetplekken niet, maar ik had een ander beeld.
Okey, ja ik dacht direct aan smetplekken want zo ziet het er ook uit, want het ziet er niet echt uit als schaafwonden. Maar in iedergeval bedankt en kijk het even aan
Maizena, dat hielp altijd heel goed bij de luieruitslag van mijn zoon. Dat is volgens mij ongeveer hetzelfde als smetplekken.
Bij smetten/schimmelinfecties van de huid gebruik je miconazolnitraat Sandoz creme ca 6.95 bij de apotheek
Geen bh dragen en de creme 2x per dag aanbrengen op de plekken. Bij wassen goed drogen en daarna de creme aanbrengen.

Als het over is,dagelijks je bh luchten en regelmatig wassen.En na het wassen goed onder je borsten drogen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven