Smetten onder de borsten
vrijdag 9 juni 2017 om 17:35
vroeger in de zorg werd er bij vrouwen ook wel engels pluksel (soort verband) of gewoon een gestreken herenzakdoek/gestreken stuk laken tussen gestoken. Om het zweet op te vangen. Eventueel af en toe wisselen voor een droge. Het gaat erom dat de huid droog blijft. Persoonlijk zou ik er gewoon zinkzalf of zinkolie opdoen ter bescherming van de huid (zelfde zalf als babybillen dus) en dan evt een katoenen doek erop of hemd eronder.
vrijdag 9 juni 2017 om 17:38
vrijdag 9 juni 2017 om 17:39
vrijdag 9 juni 2017 om 17:50
Vevina crème werkt heel goed en snel tegen schuurplekken is speciaal daarvoor gemaakt.
Maar wat Gravinnetje ook al schrijft, als je last krijgt van schuren door een BH, dan zit die BH gewoon echt niet goed. Ga naar een goede lingeriezaak om je te laten adviseren. Je hebt een BH nodig die vermoedelijk kleiner in omvang en groter is cupmaat is, en mogelijk ook eentje die ervoor zorgt dat jij jouw borsten wat hoger draagt.
Maar wat Gravinnetje ook al schrijft, als je last krijgt van schuren door een BH, dan zit die BH gewoon echt niet goed. Ga naar een goede lingeriezaak om je te laten adviseren. Je hebt een BH nodig die vermoedelijk kleiner in omvang en groter is cupmaat is, en mogelijk ook eentje die ervoor zorgt dat jij jouw borsten wat hoger draagt.
anoniem_263559 wijzigde dit bericht op 09-06-2017 17:50
0.47% gewijzigd
vrijdag 9 juni 2017 om 17:50
De bh past goed had hem vandaag alleen strakker gedaan omdat ik dacht dat de bh wat was uitgerekt. Maar blijkbaar was het nog niet nodigGravinnetje schreef: ↑09-06-2017 17:40Past je bh wel goed? Want dan zou je geen smetplekken moeten kunnen krijgen namelijk.
vrijdag 9 juni 2017 om 18:43
vrijdag 9 juni 2017 om 19:15
Als je borsten hangen / grote borsten hebt, lucht de boel beter met een goede bh
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
vrijdag 9 juni 2017 om 19:41
Heb je die smetplekken dan in één dag gekregen?Beestenvriend schreef: ↑09-06-2017 17:50De bh past goed had hem vandaag alleen strakker gedaan omdat ik dacht dat de bh wat was uitgerekt. Maar blijkbaar was het nog niet nodig
Gisteren was je huid daar nog helemaal gezond?
vrijdag 9 juni 2017 om 20:07
Okay. Ik dacht dat smetplekken ontstaan door langdurig huid-huidcontact.
Maar als ik jou zo hoor, dan heeft je BH tegen de huid geschuurd en heb je nu schaafwondjes.
De behandeling zal wel het zelfde zijn hoor, daar niet van. En misschien klopt mijn definitie van smetplekken niet, maar ik had een ander beeld.
vrijdag 9 juni 2017 om 20:24
Smetplekken stinken vaak. Als het niet stinkt is er best kans dat het inderdaad schaafwondjes zijn.Courage-- schreef: ↑09-06-2017 20:07Okay. Ik dacht dat smetplekken ontstaan door langdurig huid-huidcontact.
Maar als ik jou zo hoor, dan heeft je BH tegen de huid geschuurd en heb je nu schaafwondjes.
De behandeling zal wel het zelfde zijn hoor, daar niet van. En misschien klopt mijn definitie van smetplekken niet, maar ik had een ander beeld.
“Don’t look back – you’re not going that way.”