Gezondheid alle pijlers

snel werkende schildklier??

21-12-2012 11:28 3 berichten
Ik heb eigenlijk alle klachten die horen bij een snel werkende schildklier. voel me vaak nerveus,haastig met paniekaanvallen,heb constant diaree en snoep me ziek. Ik word dus ook niet dik van al dat gesnoep. Ik wil naar de huisarts om te laten testen maar dat kan pas na de feestdagen. Ik vroeg me eigenlijk af wat jullie klachten zijn want misschien stel ik me wel aan en ga ik voor niets naar de dokter.

groetjes Swana
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het niet, want ik heb er geen last van. Maar, je komt een beetje paniekerig over. Dus, ga even langs de dokter, dan ben je toch ook geruster en dan weet je het zeker?! Wat maakt het uit, daar is de huisarts voor..
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook alle klachten die horen bij een snel werkende schildklier....maar uit de bloedwaarden bleek dat er niks aan de hand is.

Wat bij mij goed werkt is suikers laten staan, dan ben ik ook niet zo snel hyper want dan ga ik als een gek calories verbranden en dan ben ik gelijk moe.

Je zegt dat je veel snoept, misschien dat je dat kunt minderen en in plaats daarvan een lekkere boterham te maken ofzo?

En ik neem aan dat je dit al een langere tijd hebt, dus dan maken die paar dagen niet veel uit. Niet te veel aan denken en wat afleiding zoeken. Sterkte!
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven