Gezondheid alle pijlers

Spiertrekkingen; vervelend gevoel!

13-09-2012 20:58 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de laatste paar dagen steeds meer last van spiertrekkingen. Eerst had ik het weleens bij mij oog, maar dat heeft iedereen wel eens. Zo'n snelle trilling bij het oog.

Maar nu heb ik het steeds vaker en ook bij grotere spieren zeg maar. Dus in mijn bovenarm, achter een borst. Maar ook vanbinnen, bijv.in mijn buik.

Het is niet zo erg dat ik ervoor naar de dokter hoef. Tenzij er hier mensen zijn die weten da het wel zinvol kan zijn om toch te gaan.

Wie heeft dit ook?

Ik vind het vooral een irritant gevoel en het leidt mij af van het werk. Verder maak ik me geen zorgen dat het iets ernstigs is hoor. Maar als het op te lossen is, dan graag.
Wat je er aan kunt doen is wat je niet horen wilt, Bente.
Maar dan kan ik er dan toch pillen voor nemen?
Bente, vitaminen en mineralen zitten inderdaad in pillen. Maar koolhydraten, vetten en eiwitten waar jij net zoveel gebrek aan hebt niet. Die zul je echt gewoon moeten eten.

Wat doe je eigenlijk zoal de hele dag? Heb je überhaupt nog wel ergens energie voor? Val je niet flauw? Heb je het niet de hele dag koud? Kun je je nog concentreren? Valt je haar niet uit?
natuurlijk kan je er geen pillen voor nemen. Denk je dat mensen die ondervoed zijn in leven gehouden kunnen worden met vitaminepillen? Het is duidelijk dat je denkvermogen al behoorlijk is aangetast door deze idioterie
Bente, ik heb zelf doodziek in het ziekenhuis gelegen wegens ondervoeding. Mijn nieren en lever hebben een flinke optater gehad. Als ik me niet gemeld had bij de huisarts was ik er niet meer geweest.

Bel aub morgen je huisarts op als je leven je lief is.
Te weinig koolhydraten in een dieet zorgen voor spiertrekkingen. Zoek hulp Bente, je hebt het nodig!
.
Dat is niet het enige Bente, echt niet. Al je organen komen voedingsstoffen tekort.

Weet je wat er dan gebeurt? Je lever en nieren stoppen ermee en je lichaam gaat zichzelf vergiftigen. Dan kan het zomaar zijn dat je op een dag niet meer wakker wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven