SPIERZIEKTE A.L.S.
woensdag 30 december 2009 om 16:52
Zou graag willen dat er meer aandacht komt voor deze vreselijke ziekte. Meer aandacht kan betekenen meer geld voor onderzoek. veel mensen hebben nog nooit van deze ziekte gehoord.
Er zijn ook jonge mensen die er aan overlijden.
xxxxxx. mama van 3 jonge kinderen afgelopen jaar overleden. 40 jaar jong.
xxxxxx . nu 34 jaar jong. papa van 2 jonge kinderen.
xxxx gaat per dag achteruit.
Er moet absoluut meer aandacht aan besteed worden. deze ziekte is mensonwaardig.
Elk jaar krijgen 500 mensen de dodelijke spierziekte ALS, Amyotrofische Laterale Sclerose. Na het stellen van de diagnose is de gemiddelde levensverwachting van een patiënt slechts 3 tot 5 jaar.
Er zijn ook jonge mensen die er aan overlijden.
xxxxxx. mama van 3 jonge kinderen afgelopen jaar overleden. 40 jaar jong.
xxxxxx . nu 34 jaar jong. papa van 2 jonge kinderen.
xxxx gaat per dag achteruit.
Er moet absoluut meer aandacht aan besteed worden. deze ziekte is mensonwaardig.
Elk jaar krijgen 500 mensen de dodelijke spierziekte ALS, Amyotrofische Laterale Sclerose. Na het stellen van de diagnose is de gemiddelde levensverwachting van een patiënt slechts 3 tot 5 jaar.
anoniem_29452 wijzigde dit bericht op 30-12-2009 21:31
Reden: Privacy gewijzigd
Reden: Privacy gewijzigd
% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
vrijdag 15 januari 2010 om 22:24
De moeder van een vriend van mij is er op 45 jarige leeftijd aan overleden. Ze was 43 toen ze de diagnose kreeg.
Binnen 2 jaar heb ik haar van rondlopend en grapjesmakend zien veranderen in een schim in bed, die gevoerd moest worden
Een hele hele nare ziekte.
Binnen 2 jaar heb ik haar van rondlopend en grapjesmakend zien veranderen in een schim in bed, die gevoerd moest worden
Een hele hele nare ziekte.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....