Steken in mijn hoofd
vrijdag 6 juni 2014 om 10:47
Ik heb al 3 dagen last van enorme steken in mijn hoofd. Zo erg dat ik s avonds naar de huisartsenpost ben gegaan. Eenmaal daar zei de arts dat het lijkt op clusterhoofdpijn. Maar ik dacht dat dat altijd rond je oog en slaap zat. Bij mij zit het echt aan de zijkant van mijn hoofd alsof er iemand met een mes in steekt.... De hele dag al 3 dagen! Ik heb een lichte vorm van hypochondrie dus ben bang dat ik wat engs heb. Ondanks de arts een uitgebreid onderzoek heeft gedaan. Heb medicijnen gekregen die je ook voor migrane krijgt maar die helpen niet.... Vandaar ook mijn angst. Zijn er meer mensen die dit hebben?
Liefs Peetje
Liefs Peetje
Pluk de dag.
woensdag 11 juni 2014 om 13:59
mijn vriend had het ook de afgelopen 3 dagen, is nu wel wat minder geworden zei hij. Bij hem kon je ook echt aan de zijkanten van z'n hoofd voelen dat z'n aderen heel hard klopten heel gek. Hij is vandaag naar de dokter geweest en die heeft hem doorverwezen voor een MRI scan. Bij het woord MRI raakte ik in paniek en denk ik gelijk aan het ergste
maar goed het zal wel niks zijn maar toch.

♡

woensdag 11 juni 2014 om 14:06
quote:soofke1 schreef op 10 juni 2014 @ 10:42:
Als er echt met een mes in je/jullie hoofd werd geprikt dan had je dit wrschnlk niet meer kunnen tikken
Klinkt beetje flauw maar als ik een arts was en mensen komen met dat soort beschrijvingen dan zou ik zoiets hebben van "sure".Nou Soofke, bij mij voelt de pijn echt zo, maar dit gevoel is niet voortdurend aanwezig. Tussen de steken door kun je nog best wat typen. Wees maar blij dat jij dat nooit hebt gevoeld.
Als er echt met een mes in je/jullie hoofd werd geprikt dan had je dit wrschnlk niet meer kunnen tikken