Gezondheid alle pijlers

steken jullie ook? (tandarts)

12-11-2010 12:24 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
quote:Lotte35 schreef op 13 november 2010 @ 11:45:

[...]

En als je 't dan helemáál goed wilt doen, is het stoken. (Hoewel het vaak stokeren wordt genoemd hoor, zelfs op websites. Maar 'stokeren' staat niet eens in het woordenboek).

't Is trouwens ook ragen. Raggen doen kinderen op de bank Ow mijn tandartsen-ex noemde het altijd stokeren, vandaar dat ik ervan uit ging dat dat gewoon goed was.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pietjebel schreef op 13 november 2010 @ 11:50:

Met flossen kom je beter tussen je tanden dan steken. Ook goed: electrische tandenborstel. Die haalt nauwkeuriger tandsteen weg dan je gewone tandenborstel. Poets je tanden maar ns eerst met je gewone tandenborstel, ga er langs met je tong en daarna met de electrische. Je zult merken, dat ze dan veel gladder aanvoelen als je er met je tong langs gaat.

Ik drink rode wijn, koffie, rook en mijn tanden zijn niet verkleurd, eerder wit. Ik denk, dat dit vooral komt door het poetsen met de electrische tandenborstel.Ik denk dat je vooral geluk hebt met je tanden.
quote:lasvegas84 schreef op 14 november 2010 @ 16:58:

Ow mijn tandartsen-ex noemde het altijd stokeren, vandaar dat ik ervan uit ging dat dat gewoon goed was. Joh, die tandartsen weten niet waar ze het over hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven