stemmingswisselingen.
dinsdag 6 oktober 2009 om 11:17
Goedemorgen allemaal.
Ik ben een vrouw van 43 jaar.
Ben al ruim 13 jaar in de vervroegde overgang, ik heb daardoor stemmingswisselingen, en slik daar door medicijnen, voor ik heb amitriptyline geslikt, dat is een antidepressiva maar ik begin aanstaande vrijdag met het middel citalopram dat is ook een antidedressiva, nou even een vraagje aan jullie wie heeft dat ook meegemaakt en maakt dat nog mee, en wil er met mij over praten.
alvast bedankt voor het lezen.
groetjes jose.
Ik ben een vrouw van 43 jaar.
Ben al ruim 13 jaar in de vervroegde overgang, ik heb daardoor stemmingswisselingen, en slik daar door medicijnen, voor ik heb amitriptyline geslikt, dat is een antidepressiva maar ik begin aanstaande vrijdag met het middel citalopram dat is ook een antidedressiva, nou even een vraagje aan jullie wie heeft dat ook meegemaakt en maakt dat nog mee, en wil er met mij over praten.
alvast bedankt voor het lezen.
groetjes jose.
dinsdag 6 oktober 2009 om 15:46
Een beetje onduidelijk voor mij is of je ervaringen over Citalopram wilt lezen of dat je met mensen wilt schrijven die in een vervroegde overgang zitten en daardoor stemmingswisselingen hebben.
Op de pijler Psyche staat een topic over citalopram.
Sterkte iig want het is lastig om met die stemmingswisselingen om te gaan. Voor zowel jou als je naasten.
Op de pijler Psyche staat een topic over citalopram.
Sterkte iig want het is lastig om met die stemmingswisselingen om te gaan. Voor zowel jou als je naasten.