Stinkende afscheiding
dinsdag 13 juni 2023 om 21:08
Vlak voor mijn menstruatie en vlak na mijn menstruatie heb ik een erg stinkende afscheiding. Ik kan de geur niet goed plaatsen, maar het is best sterk. Ik benoem het maar alsof het ruikt naar heeel oud bloed, maar het is eigenlijk wat sterker en zuurder dan dat. Ik heb dit dus alleen vlak voor mijn menstruatie 2 dagen en vlak na mijn menstruatie ook ongeveer 2 dagen. Gedurende de rest van mijn cyclus ruik ik deze geur dus niet.
Meer mensen die dit hebben?
Iemand enig idee wat dit kan zijn en of hier überhaupt wat tegen gedaan kan worden?
Meer mensen die dit hebben?
Iemand enig idee wat dit kan zijn en of hier überhaupt wat tegen gedaan kan worden?
woensdag 14 juni 2023 om 07:49
woensdag 14 juni 2023 om 16:52
Ja, ik heb dat ook. Voor mijn menstruatie ruik ik wat sterker. Soms heb ik dan ook meer afscheiding, maar andere keren weer niet.
Na menstruatie heb ik ook 2 dgn een wat sterkere geur. Het hoort erbij. Bij je cyclus. Een heeft er wat meer last van dan de ander.
Heb me er nooit druk om gemaakt, vond het wel vervelend. Want als ik het ruik moeten andere mensen mij ook ruiken...maar goed, mocht je, je zorgen maken, go see the docter
Ow, geen idee hoe oud je bent, maar schijnt dat je geur en cyclus enzo ook veranderd richting de overgang. En, nadat je seks hebt gehad voor of na je menstruatie, ruikt het ook weer anders
Na menstruatie heb ik ook 2 dgn een wat sterkere geur. Het hoort erbij. Bij je cyclus. Een heeft er wat meer last van dan de ander.
Heb me er nooit druk om gemaakt, vond het wel vervelend. Want als ik het ruik moeten andere mensen mij ook ruiken...maar goed, mocht je, je zorgen maken, go see the docter
Ow, geen idee hoe oud je bent, maar schijnt dat je geur en cyclus enzo ook veranderd richting de overgang. En, nadat je seks hebt gehad voor of na je menstruatie, ruikt het ook weer anders
lookie wijzigde dit bericht op 14-06-2023 16:54
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
17.82% gewijzigd
It is
what it is.
Accept it
and move on!
what it is.
Accept it
and move on!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn