Gezondheid alle pijlers

Stinkende navel

13-11-2018 20:35 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds enkele weken heb ik een stinkende navel (klinkt vies, sorry). Er lijkt ook wat gelige afscheiding uit te komen. Doet verder niet pijn, jeukt ook niet, maar wel ontzettend vies. Momenteel maak ik mijn navel twee keer per dag schoon en doe ik er vervolgens sudocreme in. Toch blijft het aanhouden... tips hoor ik graag!
Jeetje, met zoiets ga je toch even naar de huisarts? Klinkt als een ontsteking, dat gaat niet vanzelf over hoor.
Nothing happens for a reason
Misschien een rare tip hoor na weken sudocreme smeren in je navel, maar hier kom tie toch:

Huisarts :applause:
Nou, ik dacht misschien zijn er nog andere tips aangezien het echt niet bepaald ernstig is. Kan het altijd proberen ;)
Paradijsvogell schreef:
13-11-2018 20:40
Nou, ik dacht misschien zijn er nog andere tips aangezien het echt niet bepaald ernstig is. Kan het altijd proberen ;)

Hoe weet jij dat nou dat het niets ernstig is?

Ben je ook huisarts?

Of gebruik je jou....

:fortune:
esther55 wijzigde dit bericht op 13-11-2018 20:44
0.33% gewijzigd
.
Niet aan je navel pulken. Ik herhaal niet aan je navel pulken. Straks vallen je billen eraf. :hyper:
geen sudocreme er in smeren, je moet het vooral juist droog zien te houden. stop er desnoods een klein puntje katoen in en elke keer na het douchen goed drogen
Herkenning hier, ik heb het regelmatig (gehad). De eerste keer schaamde ik me zo voor de geur dat ik niet naar de huisarts durfde. Het werd alleen maar erger. Uiteindelijk toch gegaan. Zalfje gekregen en volgens mij een week later was het weg.
Dus mijn advies ook: even langs de huisarts.
Hoogst waarschijnlijk een schimmel, en makkelijk op te lossen met speciale creme daarvoor.
Gatekeeper* schreef:
13-11-2018 20:43
Niet aan je navel pulken. Ik herhaal niet aan je navel pulken. Straks vallen je billen eraf. :hyper:

:fortune: Uhmm nee, geen billen...

Wel je grote teennagel, van je linker voet :$
Mijn billen mogen er wel af vallen. Ik stel de huisarts dan helemaal nog maar ff uit ;)
Heb ik ook weleens. Ik heb een rare navel en van alles hoopt daar op. Goed drogen na douchen helpt, oppassen met bodylotion die er in kan komen en als 't even mis is, spuit ik er Sterilon in.
Alleen, ik heb geen geel spul dan bedenk ik me nu.
Klinkt als een ontsteking. Ik zou er ook sterilon in gooien als al na twee/drie dagen geen verbetering : huisarts.
Ik zou er dan trouwens ook een antischimmel creme opsmeren voor de zekerheid, als je die toch in huis hebt.
.
Op je rug, sterilion er in, soppen met een wattenstaafje, op je buik en uitlekken op een schone handdoek. Nadrogen met een droog wattenstaafje. 2 dagen herhalen. Werkt het niet, naar de huisarts.
Gatekeeper* schreef:
13-11-2018 20:43
:hihi: ben jij de reïncarnatie van mijn oma zaliger?

En voor to "ga naar de Huisarts!"
Blijf ervan af! Niet in poeren met vingers of wattenstaafjes, niks erin smeren, niet wassen met zeep. Dan is het over drie dagen over.
Er zitten nu eenmaal bacteriën in je navel. Vochtige en beschermde plek dus voor bacteriën een paradijsje.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ook ik raad je aan om toch maar even naar de huisarts gaan, ik heb dit een aantal jaar geleden ook gehad en dit was bij mij een schimmelinfectie. De huisarts heeft wel gekkere dingen voorbij zien komen dan een stinkende navel, plus je schaamt je ervoor dus waarom zou je er onnodig mee rond blijven lopen?
Dit klinkt als een navelontsteking, is toch wel verstandig om naar de huisarts mee te gaan, of in ieder geval de assistente te bellen voor advies.
Ik schaamde me er vooral voor, maar ik heb gisteren inderdaad maar even met de assistente gebeld en ik heb nu zalf voorgeschreven gekregen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven