Gezondheid alle pijlers

stoppen met pil: menstruatie+acné

16-12-2009 17:24 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu 5 maanden gestopt met de Diane-35 pil. de eerste keer gewoon ongesteld geworden, maar nu iedere maand maar 1 dag of 1 dag wel en 1 dag niet. Heel raar dus.

Is dit normaal?

Verder krijg ik nu pas wat meer onzuiverheden en ben superbang dat ik weer acné krijg.

Hebben jullie tips?
Hoelang heb je voorheen de pil geslikt.

Het is erg normaal dat je menstruatie daarna weer even de tijd nodig heeft om normaal op gang te komen.

Bij mij is deze zelfs één jaar weggebleven. Toen heb ik maar besloten weer met de pil te beginnen.

Ik kreeg inderdaad ook meer last van onzuiverheden toen ik de pil niet slikte.

De enige tip die ik je verder kan geven is om even langs de huisarts te gaan.
ik heb de pil 14 jaar geslikt.
* Profiel

* 3274 berichten

* Voeg toe als contact

16-12-2009, 20:18

Tips? Neuh, behalve het eens met je huisarts te bespreken.

Het kan prima zijn dat je menstruatie gewoon veranderd is omdat je ouder bent geworden. Maar het kan ook nog een na-effect van de pil zijn. Na 6 maanden is het pileffect meestal wel over, soms duurt het langer... ik neem trouwens aan dat je nu geen pil oid meer gebruikt.

En dat je weer onzuiverheden krijgt: tja, dat is ook afwachten of je weer echt acne krijgt. Waarom ben je gestopt?

Wil je zwanger worden binnenkort en ben je daarom gestopt? Dan zit er niet veel anders op om af te wachten en ondertussen je huid goed verzorgen.

Als je het idee hebt dat de diane veel zwaarder en slechter is dan andere pillen: dat is niet zo.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven