stoppen pil en medicatiegebruik
zaterdag 22 februari 2014 om 13:18
Ik ben gestopt met de pil vanwege een zwangerschapswens. Ik wacht nu de eerste natuurlijke menstruatie af, stop dan met bepaalde medicatie, waaronder prednisolon en probeer dan zwanger te raken. Ik ben nu dus zeker niet zwanger.
15 dagen geleden had ik alle symptomen van een ovulatie (witte afscheiding, kramp, heb zelfs slijm gecontroleerd). Nu zou ik dus mijn menstruatie moeten hebben, maar die heb ik niet, ondanks buikpijn etc.
Wie herkent dit? En nogmaals, ik ben niet zwanger.
15 dagen geleden had ik alle symptomen van een ovulatie (witte afscheiding, kramp, heb zelfs slijm gecontroleerd). Nu zou ik dus mijn menstruatie moeten hebben, maar die heb ik niet, ondanks buikpijn etc.
Wie herkent dit? En nogmaals, ik ben niet zwanger.
zaterdag 22 februari 2014 om 15:51
Ik heb na het stoppen met de pil nooit een regelmatige cyclus gekregen. Voor ik aan de pil ging en na mijn zwangerschap ook niet trouwens.
Prednisolon mag overigens gebruikt worden tijdens een zwangerschap. Ik heb mijn hele zwangerschap prednisolon gebruikt (10 mg per dag) en ik ben daar niet uniek in.
Prednisolon mag overigens gebruikt worden tijdens een zwangerschap. Ik heb mijn hele zwangerschap prednisolon gebruikt (10 mg per dag) en ik ben daar niet uniek in.