stuk kies afgebroken
zaterdag 13 augustus 2011 om 10:03
Hoi meiden,
Gisteravond is er een stuk(je) kies afgebroken toen ik een snoepje aan het kauwen was. Natuurlijk is de tandarts nu niet aanwezig maar ze hebben (bij een andere praktijk) vanmiddag wel inloopspreekuur voor urgente dingen. Maar ja, moet ik nu vanmiddag gaan? Het doet niet pijn, wel wat scherp en thee drinken (qua warmte) gaat ook goed. Ik zal het liefst gewoon even bellen om te overleggen maar dat kan dus niet. Ik ben bang dar de boel gaat ontsteken ofzo als ik te lang wacht. Wat vinden jullie?
Gisteravond is er een stuk(je) kies afgebroken toen ik een snoepje aan het kauwen was. Natuurlijk is de tandarts nu niet aanwezig maar ze hebben (bij een andere praktijk) vanmiddag wel inloopspreekuur voor urgente dingen. Maar ja, moet ik nu vanmiddag gaan? Het doet niet pijn, wel wat scherp en thee drinken (qua warmte) gaat ook goed. Ik zal het liefst gewoon even bellen om te overleggen maar dat kan dus niet. Ik ben bang dar de boel gaat ontsteken ofzo als ik te lang wacht. Wat vinden jullie?
zaterdag 13 augustus 2011 om 10:29
Ik had het onlangs ook. Hele bovenkant van mijn kies finaal af. Raar gevoel en scherp randje. Maar geen pijn. Keurig netjes gerepareerd door vervangende tandarts.
Zolang je geen pijn hebt en het wortelkanaal niet open ligt is er geen acute haast volgens mij. Maar ik ben geen deskundige dus even bellen lijkt mij heel verstandig.
Zolang je geen pijn hebt en het wortelkanaal niet open ligt is er geen acute haast volgens mij. Maar ik ben geen deskundige dus even bellen lijkt mij heel verstandig.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
zaterdag 13 augustus 2011 om 11:17
zaterdag 13 augustus 2011 om 11:23
zaterdag 13 augustus 2011 om 11:52
Dat had ik vorige week ook, ben net deze week geholpen. Ook een stuk kies afgebroken, scherp, maar geen pijn. Kon pas over een week bij vervangend tandarts terecht in combi met mijn werk. Heb dus 9 dagen mee rondgelopen, geen enkel probeelm. Gewoon goed schoon houden met spoelen. Stond in 10 minuten weer buiten bij de tandarts.
Succes!
Succes!