Gezondheid alle pijlers

Tampon verdwenen

04-02-2018 15:21 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste viva forum,

Ik was gisteren ingesteld en ik had een tampon in gedaan in de ochtend (of vorige avond ik weet het niet zeker) en die heb ik een hele dag laten zitten. Nou ging ik met mijn vriendje afspreken, ik naar de wc om mijn tampon er uit te halen, is ie weg. Ik voelde geen touwtje, niks. Nou kan ik me ook niet meer zo goed herinneren of ik de tampon er uit heb gehaald of niet. Ik geloof nu eigenlijk van niet. Beetje stom maar we hebben toch seksuele gehad en nu vraag ik me eigenlijk nog steeds af waar de tampon is gebleven en of die niet vast zit in mij en of ik de tampon nog terug kan krijgen. Is er iemand die mij kan helpen in deze kwestie? Ik maak me best wel zorgen namelijk 😬😬
Ik heb er trouwens ook weleens 2 tegelijk ingehad.
Vergeten de oude eruit te halen .Hahaha
lux. schreef:
04-02-2018 16:15
Op de wc eruit gevallen ofzo? :P

Dat merk je toch? Ik heb twee kinderen gebaard en merk het nog ;-)
Als je geestelijk niet eens in staat bent om te weten hoe en wat met je tampon, stap dan alsjeblieft over op maandverband.
En seks met je vriend, weet je wel hoe dát werkt?!
Star² schreef:
04-02-2018 16:16
Vergeten wanneer ze'm had ingedaan volgens mij, maar dit kan ook natuurlijk.
Ze kan zich niet herinneren of ze hem nou wel of niet verwijderd heeft. Wel dus.
Supersas09 schreef:
04-02-2018 16:20
Ze kan zich niet herinneren of ze hem nou wel of niet verwijderd heeft. Wel dus.
Je voelt het wel hoor, als je net doet alsof je je urine ophoudt.
voel je dan nog wat, dan zit de tampon er nog.
Supersas09 schreef:
04-02-2018 16:11
Kijk naar de anatomie van de vrouw. Dat ding is er echt uit hoor.
Nee hoor, tampons kunnen wel degelijk kwijt raken daarbinnen! Ongelooflijk maar waar. Er zitten bijvoorbeeld enkele plooien bij de baarmoedermond. Dus als je niet meer weet of hij eruit is, neem het zekere voor het onzekere.

De tips zijn al gegeven:
Hurken
Persen
Voelen
En anders HAP.
Star² schreef:
04-02-2018 16:17
Ik 1 en ‘t is me nog nooit gebeurd. Maar ik kan niet in andervrouws vagina voelen..

Gelukkig O_O
Star² schreef:
04-02-2018 16:17
Ik begrijp het ook niet!
Dit krijg je nou als je de Fancy en de Break out uit het asortiment haalt, dan komen ze naar Viva. Bedankt Sanoma!

Maar ik zou denken dat je vriendje hem wel tegen was gekomen tijden de seksuele, dus tenzij hij een pinkeltje heeft zou ik me niet te druk maken.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
lux. schreef:
04-02-2018 16:13
In het ergste geval zit dat ding er al sinds eergisteravond in en heeft ze er seks mee gehad. Dan ga je toch niet nog een dag wachten? Getverredemme. Zou het je als huisarts ook niet echt in dank afnemen als je het nóg langer door laat broeien daarbinnen :sick:

Ik heb tijdens mijn studie een tijd op de eerste hulp meegelopen en dat weleens meegemaakt. :sick: :cry: Dat is echt een van de minder grappige dingen die je uit een lichaamsholte kunt vissen.. Het keukenvoorwerp dat door uitglijden(???) in iemands anus zat was wel lollig voor ons..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
himalaya schreef:
04-02-2018 15:48
Je vriendje heeft wel een kabouterpiemel als jullie seksuele hebben gehad en je volgezogen tampon zat ook nog in je flamoes.
:HA:
lux. schreef:
04-02-2018 16:28
Ik 1 en ‘t is me nog nooit gebeurd. Maar ik kan niet in andervrouws vagina voelen..

Gelukkig O_O

Nee mij ook niet, maar bedoel dus dat dat ding er niet zonder te voelen uit zou kunnen zakken :rofl:
MwTheelepel schreef:
04-02-2018 16:34
Dit krijg je nou als je de Fancy en de Break out uit het asortiment haalt, dan komen ze naar Viva. Bedankt Sanoma!

Maar ik zou denken dat je vriendje hem wel tegen was gekomen tijden de seksuele, dus tenzij hij een pinkeltje heeft zou ik me niet te druk maken.
Een penis kan misschien geen onderscheid voelen tussen stukje volgezogen tampon en een stuk vaginawand/ baarmoedermond, zeker met condoom. Je advies is dus dom en gevaarlijk.

Iedereen kan dit overkomen, soms loopt je kop even om en komt een alledaagse handeling ineens in de problemen.
Ik ben heel benieuwd hoe dit verhaal afloopt, geef je even een update?
Er kunnen wel degelijk ernstige dingen gebeuren met de zgn 'tamponziekte', zo las ik laatst nog over een beroemd model, haar been moest worden geamputeerd...Brr.
Ik heb wel eens per ongeluk een tampon een week erin laten zitten. Ik was nogal in shock toen ik die er ineens uithaalde. Daar heeft ook nog wel een schone tampon naast gezeten (want het was zeker niet de laatste die ik vergeten was). Dus hij kan nog heel goed er zitten.

Ik zou zelf of je vriendje goed laten voelen. En anders langs de HAP voor de zekerheid.

Voor mij kwam ie er overigens uit na een vliegrit naar Thailand. Dus dat zou je ook kunnen proberen ;-D
Even zonder gein.......een te volle tampon wordt zwaar. Zo zwaar dat deze best tijdens een plas of poep eruit kan zijn geglipt. Jij niets in de gate, tampon doorgespoeld en vervolgens lijkt het alsof die tampon in je lichaam is verdwenen.
Voor degene die het heeft over merken na baren kinderen.

Ik was altijd heel nauw down there. Na geboorte kind veranderde dat. Volgens partner niet wijder geworden, echter mijn gevoel is veranderd. Ik voel minder. Mij kun je gerust 10 tampons inbouwen geloof ik.......volgens mij geef ik geen krimp.

(Sorry voor de misschien onsmakelijke uitleg?)
Even zonder grappen, als de seksuele spanning zo oploopt dan voel je dat niet. Zelfs niet als je vriend geen kleine heeft. Ik heb dit namelijk op deze manier mee gemaakt en realiseerde me halverwege dat ie er nog in zat.
Meteen HAP gebeld en ik moest direct komen. HA had er wel moeite mee omdat hij erg diep zat.

Echt ga zsm naar HAP. Dit is niet verstandig om hier lang mee door te lopen.
Misschien zeg ik als niet-tampon gebruiker wel iets heel raars hoor, maar is het ook niet zo dat als dat ding er helemaal niet meer zou zitten dat haar ondergoed dus gewoon bebloed zou moeten zijn? Want eh, geen tampon of maandverband is gewoon dus een rooie slip, in mijn beleving.
Ik heb dan het probleem dat ik ben vergeten m in te doen. Dat is ook een optie. Maar dan had je wel vlekken gehad.
Hoe dan ook..ik hoop vooral op een update van TO!
Star² schreef:
04-02-2018 17:05
Nee mij ook niet, maar bedoel dus dat dat ding er niet zonder te voelen uit zou kunnen zakken :rofl:
Dat snapte ik, maar misschien dat andere vrouwen dat niet voelen, bedoelde ik ;)
Ik had dit ooit ook eens.... Ik en man gingen seksen, en hij zat met zijn vingers in me, zegt ie ineens “ er zit al wat in” dus ik zo huh? Hoe bedoel je er zit al wat in? Bleek ik dus een tampon te zijn vergeten ... nou ik heb ernstig moeten graaien om hem te pakken te krijgen.
miedo schreef:
04-02-2018 16:13
Tjonge.
Doe net alsof je je plas moet inhouden.Voel je dan niks, dan is je tampon eruit.
Welnee, als een tampon goed op zijn plaats zit voel je er niks van, ook niet met samentrekken van je spieren
MwTheelepel schreef:
04-02-2018 16:39
Ik heb tijdens mijn studie een tijd op de eerste hulp meegelopen en dat weleens meegemaakt. :sick: :cry: Dat is echt een van de minder grappige dingen die je uit een lichaamsholte kunt vissen.. Het keukenvoorwerp dat door uitglijden(???) in iemands anus zat was wel lollig voor ons..
De keukenrolhouder? De keukenrol? Staafmixer? Pollepel? Vijzel? Citruspers? Snijplank? Verlos mij uit mijn lijden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven