Tampon verdwenen
zondag 4 februari 2018 om 15:21
Beste viva forum,
Ik was gisteren ingesteld en ik had een tampon in gedaan in de ochtend (of vorige avond ik weet het niet zeker) en die heb ik een hele dag laten zitten. Nou ging ik met mijn vriendje afspreken, ik naar de wc om mijn tampon er uit te halen, is ie weg. Ik voelde geen touwtje, niks. Nou kan ik me ook niet meer zo goed herinneren of ik de tampon er uit heb gehaald of niet. Ik geloof nu eigenlijk van niet. Beetje stom maar we hebben toch seksuele gehad en nu vraag ik me eigenlijk nog steeds af waar de tampon is gebleven en of die niet vast zit in mij en of ik de tampon nog terug kan krijgen. Is er iemand die mij kan helpen in deze kwestie? Ik maak me best wel zorgen namelijk
Ik was gisteren ingesteld en ik had een tampon in gedaan in de ochtend (of vorige avond ik weet het niet zeker) en die heb ik een hele dag laten zitten. Nou ging ik met mijn vriendje afspreken, ik naar de wc om mijn tampon er uit te halen, is ie weg. Ik voelde geen touwtje, niks. Nou kan ik me ook niet meer zo goed herinneren of ik de tampon er uit heb gehaald of niet. Ik geloof nu eigenlijk van niet. Beetje stom maar we hebben toch seksuele gehad en nu vraag ik me eigenlijk nog steeds af waar de tampon is gebleven en of die niet vast zit in mij en of ik de tampon nog terug kan krijgen. Is er iemand die mij kan helpen in deze kwestie? Ik maak me best wel zorgen namelijk
zondag 4 februari 2018 om 16:06
Je kunt binnen een paar uur doodziek worden, of zelfs doodgaan!!!, aan TSS (de tamponziekte). Als je dus denkt dat hij er al een poosje in zit en je krijgt hem er niet uit, dan is dat zeker wel een spoedgeval. Rustig een dagje afwachten is een heel slecht plan als hij er nog wel in zit.
zondag 4 februari 2018 om 16:13
In het ergste geval zit dat ding er al sinds eergisteravond in en heeft ze er seks mee gehad. Dan ga je toch niet nog een dag wachten? Getverredemme. Zou het je als huisarts ook niet echt in dank afnemen als je het nóg langer door laat broeien daarbinnen
anoniem_210122 wijzigde dit bericht op 04-02-2018 16:15
10.45% gewijzigd
zondag 4 februari 2018 om 16:13
Supersas09 schreef: ↑04-02-2018 16:11Kijk naar de anatomie van de vrouw. Dat ding is er echt uit hoor.
Ja maar zo'n ding kom je toch tegen? Of ze moet met blote benen en combat rondgelopen hebben met een rok aan. Anders zit dat ding toch gewoon in je onderbroek?
zondag 4 februari 2018 om 16:15
zondag 4 februari 2018 om 16:16
Supersas09 schreef: ↑04-02-2018 16:15Nou, zoals ik lees heeft ze hem er gewoon zelf uitgehaald maar is ze dat vergeten....
Vergeten wanneer ze'm had ingedaan volgens mij, maar dit kan ook natuurlijk.