Gezondheid alle pijlers

Tampon verdwenen

04-02-2018 15:21 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste viva forum,

Ik was gisteren ingesteld en ik had een tampon in gedaan in de ochtend (of vorige avond ik weet het niet zeker) en die heb ik een hele dag laten zitten. Nou ging ik met mijn vriendje afspreken, ik naar de wc om mijn tampon er uit te halen, is ie weg. Ik voelde geen touwtje, niks. Nou kan ik me ook niet meer zo goed herinneren of ik de tampon er uit heb gehaald of niet. Ik geloof nu eigenlijk van niet. Beetje stom maar we hebben toch seksuele gehad en nu vraag ik me eigenlijk nog steeds af waar de tampon is gebleven en of die niet vast zit in mij en of ik de tampon nog terug kan krijgen. Is er iemand die mij kan helpen in deze kwestie? Ik maak me best wel zorgen namelijk 😬😬
Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me dat als je seks hebt gehad met nog een tampon in, dat je dat echt wel gaat voelen.
En je laat een tampon zo lang inzitten omdat?
Ga op de wc zitten en ga voelen, hij kan niet verder dan in je vagina zitten dus als je goed langs alle randen voelt zou je ‘m tegen moeten komen. Als je dat niet durft moet je naar de hap, dan doen zij dat voor je.
Nooit gehoord van tamponziekte ofzo? Sorry maar gadver wat vies!
Sowieso niet meer doen.. een tampon zo lang laten zitten! Is niet goed voor je.. bacteriën enzo.

Maar goed, even goed voelen daarbinnen of je een tampon tegenkomt.
Hurken en voelen. En anders naar de huisartsenpost.
:popcorn:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
04-02-2018 15:36
:popcorn:

Wel eerst handen wassen.
:rofl:
Star² schreef:
04-02-2018 15:37
Wel eerst handen wassen.

Ik weet niet meer of ik dat gisteravond of vanochtend heb gedaan.
Een volgezogen tampon zit toch niet lekker? :@@:

En je kan goed ziek worden als je ding niet vaak genoeg vervangt.
Je vriendje heeft wel een kabouterpiemel als jullie seksuele hebben gehad en je volgezogen tampon zat ook nog in je flamoes.