Gezondheid alle pijlers

Tampon verdwenen

04-02-2018 15:21 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste viva forum,

Ik was gisteren ingesteld en ik had een tampon in gedaan in de ochtend (of vorige avond ik weet het niet zeker) en die heb ik een hele dag laten zitten. Nou ging ik met mijn vriendje afspreken, ik naar de wc om mijn tampon er uit te halen, is ie weg. Ik voelde geen touwtje, niks. Nou kan ik me ook niet meer zo goed herinneren of ik de tampon er uit heb gehaald of niet. Ik geloof nu eigenlijk van niet. Beetje stom maar we hebben toch seksuele gehad en nu vraag ik me eigenlijk nog steeds af waar de tampon is gebleven en of die niet vast zit in mij en of ik de tampon nog terug kan krijgen. Is er iemand die mij kan helpen in deze kwestie? Ik maak me best wel zorgen namelijk 😬😬
Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me dat als je seks hebt gehad met nog een tampon in, dat je dat echt wel gaat voelen.
En je laat een tampon zo lang inzitten omdat?
Ga op de wc zitten en ga voelen, hij kan niet verder dan in je vagina zitten dus als je goed langs alle randen voelt zou je ‘m tegen moeten komen. Als je dat niet durft moet je naar de hap, dan doen zij dat voor je.
Nooit gehoord van tamponziekte ofzo? Sorry maar gadver wat vies!
Sowieso niet meer doen.. een tampon zo lang laten zitten! Is niet goed voor je.. bacteriën enzo.

Maar goed, even goed voelen daarbinnen of je een tampon tegenkomt.
Hurken en voelen. En anders naar de huisartsenpost.
:popcorn:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
04-02-2018 15:36
:popcorn:

Wel eerst handen wassen.
:rofl:
Star² schreef:
04-02-2018 15:37
Wel eerst handen wassen.

Ik weet niet meer of ik dat gisteravond of vanochtend heb gedaan.
Een volgezogen tampon zit toch niet lekker? :@@:

En je kan goed ziek worden als je ding niet vaak genoeg vervangt.
Je vriendje heeft wel een kabouterpiemel als jullie seksuele hebben gehad en je volgezogen tampon zat ook nog in je flamoes.
Een tampon is net als de anticonceptiepil: niet geschikt voor je als je 'm toch vergeet.
Morgen naar de huisarts als je écht denkt dat de tampon er nog zit. Je kunt er doodziek van worden ( letterlijk !) als hij niet binnen een paar dagen verwijdert wordt.
Naar de HAP hoeft niet, kan wel tot morgen wachten. Hoewel het niet zo fris is natuurlijk.
idd hurken en diep voelen. En persen! Als je hem niet voelt, zit hij er denk ik ook niet.
tarataz schreef:
04-02-2018 15:50
Morgen naar de huisarts als je écht denkt dat de tampon er nog zit. Je kunt er doodziek van worden ( letterlijk !) als hij niet binnen een paar dagen verwijdert wordt.
Naar de HAP hoeft niet, kan wel tot morgen wachten.
Hoewel het niet zo fris is natuurlijk.
Je kunt binnen een paar uur doodziek worden, of zelfs doodgaan!!!, aan TSS (de tamponziekte). Als je dus denkt dat hij er al een poosje in zit en je krijgt hem er niet uit, dan is dat zeker wel een spoedgeval. Rustig een dagje afwachten is een heel slecht plan als hij er nog wel in zit.
Kijk naar de anatomie van de vrouw. Dat ding is er echt uit hoor.
Hurken, voelen met je vinger terwijl je perst. Als je niks voelt zitten dan bel even de Hap, die hebben vast advies.
Tjonge.
Doe net alsof je je plas moet inhouden.Voel je dan niks, dan is je tampon eruit.
tarataz schreef:
04-02-2018 15:50
Naar de HAP hoeft niet, kan wel tot morgen wachten. Hoewel het niet zo fris is natuurlijk.
In het ergste geval zit dat ding er al sinds eergisteravond in en heeft ze er seks mee gehad. Dan ga je toch niet nog een dag wachten? Getverredemme. Zou het je als huisarts ook niet echt in dank afnemen als je het nóg langer door laat broeien daarbinnen :sick:
anoniem_210122 wijzigde dit bericht op 04-02-2018 16:15
10.45% gewijzigd
Supersas09 schreef:
04-02-2018 16:11
Kijk naar de anatomie van de vrouw. Dat ding is er echt uit hoor.

Ja maar zo'n ding kom je toch tegen? Of ze moet met blote benen en combat rondgelopen hebben met een rok aan. Anders zit dat ding toch gewoon in je onderbroek?
Star² schreef:
04-02-2018 16:13
Ja maar zo'n ding kom je toch tegen? Of ze moet met blote benen en combat rondgelopen hebben met een rok aan. Anders zit dat ding toch gewoon in je onderbroek?
Nou, zoals ik lees heeft ze hem er gewoon zelf uitgehaald maar is ze dat vergeten....
Star² schreef:
04-02-2018 16:13
Op de wc eruit gevallen ofzo? :P
Supersas09 schreef:
04-02-2018 16:15
Nou, zoals ik lees heeft ze hem er gewoon zelf uitgehaald maar is ze dat vergeten....

Vergeten wanneer ze'm had ingedaan volgens mij, maar dit kan ook natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven