tandarts, graag hulp [Lege OP]

zondag 6 september 2020 om 10:47
Serieus? Je hebt het inderdaad zelf verwijderd.
Maar gezien jouw manier van reageren denk ik dat het sowieso beter is om het maar zo te laten.
Heb het trouwens met 3 verschillende tandartsen besproken, maar gezien de manier waarop jij reageert (online / verbaal / "lichamelijk'). snappen ze allemaal waarom geen enkele tandarts jou wil helpen.
Ps vullen met keramiek is erg onlogisch, dit kan alleen in de vorm van een inlay of onlay en die worden gemaakt door een technieker nadat er afdrukken zijn gemaakt. Dus ik acht de kans bijzonder groot dat je gewoon een vulling van composiet in je voortand hebt
zondag 6 september 2020 om 14:01
-jolijn- schreef: ↑14-08-2020 19:57Ik heb even voor je gezocht op Google en het blijkt dat iemand anders hetzelfde heeft meegemaakt als jij, eind juni al.
Doe er je voordeel mee, zou ik zeggen. Diegene heeft inmiddels vast een oplossing gevonden voor haar acute probleem.
https://www.fatsforum.nl/forums/topic/b ... ndarts-2/
Even serieus, regenachtige dag en verder weinig te doen vandaag....
Maar dit is echt bizar, dit is inderdaad To, ze gebruikt op dat forum allerlei verschillende nicknames, reageert ook op zichzelf

Deze vrouw heeft echt hulp nodig

En nu zal ze mij ook wel beschuldigingen van online pesten /stalken, aangifte willen doen, en vragen of de mods mij hier willen verwijderen, maar even serieus, ik denk echt dat deze persoon hulp nodig heeft en ik hoop dat de mods haar hulp kunnen bieden of in ieder geval het dringende advies kunnen geven om hulp te zoeken. Dit kan voor haar ook geen fijne manier van leven zijn.

vrijdag 11 september 2020 om 14:54
Ze hebben soms niet de expertise.Lemon_Pledge schreef: ↑06-09-2020 10:47Heb het trouwens met 3 verschillende tandartsen besproken, maar gezien de manier waarop jij reageert (online / verbaal / "lichamelijk'). snappen ze allemaal waarom geen enkele tandarts jou wil helpen.
Maar eh, waarom doe je zo gemeen? Ik doe dit bij jou ook niet. Jammer hoor. Het voelt inderdaad als pesterij dit. Ik ga iets anders doen. Dit brengt mij niets.

vrijdag 11 september 2020 om 15:17
Ze doet niet gemeen tegen jou! Ik denk dat dit een confrontatie met de waarheid is en dat is niet leuk om te lezen.
Als jij maar een ietsie pietsje zou openstaan voor een behandeling, had je een mond waar nu aan gewerkt wordt en je een stuk verder zou zijn.

vrijdag 11 september 2020 om 17:18
fijn dat jij het zo goed weet dank jeZeilboot76 schreef: ↑11-09-2020 15:17Ze doet niet gemeen tegen jou! Ik denk dat dit een confrontatie met de waarheid is en dat is niet leuk om te lezen.
Als jij maar een ietsie pietsje zou openstaan voor een behandeling, had je een mond waar nu aan gewerkt wordt en je een stuk verder zou zijn.
anoniem_6373670f1031d wijzigde dit bericht op 11-09-2020 18:52
22.26% gewijzigd

vrijdag 11 september 2020 om 17:18
Dus ga je maar mensen pesten? triest.Lemon_Pledge schreef: ↑06-09-2020 14:01Even serieus, regenachtige dag en verder weinig te doen vandaag....

vrijdag 11 september 2020 om 17:19
De toonzetting bevalt mij totaal niet.

vrijdag 11 september 2020 om 17:20
wat weet jij hiervan? Echt werkelijk, mensen oordelen zo makkelijk.
Het internet is een open riool van mensen die mekaar met de grond gelijk proberen te maken.
Ik ben vertrokken.
Ik verbaas mij, dat er zo respectloos gereageerd wordt en ik gewoon echt zwart gemaakt word door sommigen want dat zie ik. Jammer! Ik zit op het verkeerde forum. Ik weet niet precies wat jullie leeftijd is maar sommigen hier komen onvolwassen over alsof zij het allemaal wel weten.
Als jij in zo'n situatie zou zitten, ben benieuwd hoe jij zou handelen!
anoniem_6373670f1031d wijzigde dit bericht op 11-09-2020 17:22
20.61% gewijzigd

vrijdag 11 september 2020 om 17:22
man ga iets leuks doen

vrijdag 11 september 2020 om 17:23
MY2240 schreef: ↑11-09-2020 17:20wat weet jij hiervan? Echt werkelijk, mensen oordelen zo makkelijk.
Het internet is een open riool van mensen die mekaar met de grond gelijk proberen te maken.
Ik ben vertrokken.
Ik verbaas mij, dat er zo respectloos gereageerd wordt en ik gewoon echt zwart gemaakt word door sommigen want dat zie ik. Jammer! Ik zit op het verkeerde forum. Ik weet niet precies wat jullie leeftijd is maar sommigen hier komen onvolwassen over alsof zij het allemaal wel weten.
Als jij in zo'n situatie zou zitten, ben benieuwd hoe jij zou handelen!
Geen enkel forum in de wereld kan jou helpen ben ik bang.

vrijdag 11 september 2020 om 18:11
haha, grappig.
PRettige dag jongen!
vrijdag 11 september 2020 om 18:34
Serieus? Op ieder forum reageer je precies hetzelfde. Je beschuldigd iedereen ervan dat je gepest wordt en je dreigt om er nooit meer terug te komen. Echt, serieus, hou op hoor. Niemand pest jou hier, iedereen heeft het beste met jou voor en hoopt dat je ooit het licht zult zien.
Gaat er dan niet ooit ergens een lampje branden dat het misschien een beetje aan jou ligt? Dat jouw interpretatie misschien gewoon fout is?
En ik werk al jarenlang met tandartsen, orthodontisten, kaakchirurgen en implantologen. Ik weet precies waar ik het over heb, maar jij zo'n raar wereldbeeld dat waarschijnlijk niemand jou kan helpen.
Gaat er dan niet ooit ergens een lampje branden dat het misschien een beetje aan jou ligt? Dat jouw interpretatie misschien gewoon fout is?
En ik werk al jarenlang met tandartsen, orthodontisten, kaakchirurgen en implantologen. Ik weet precies waar ik het over heb, maar jij zo'n raar wereldbeeld dat waarschijnlijk niemand jou kan helpen.