Gezondheid alle pijlers

tarwegras

24-11-2013 13:43 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of dit het juiste topic is.

Heeft hier iemand ervaring met het gebruik van tarwegras?
Nou, ik laatst ook aan het tarwegras hoor. Binnen vijf minuten een opgezwollen hoofd, rode vlekken, en jeuk in mijn keel. En een raspende ademhaling. Gelukkig kon ik meteen bij de HAP terecht.

Ik ben dus allergisch voor tarwegras, ik wist niet eens dat dat kon. Maar het bestaat dus.
Your luck's about to change, cher.
Een glaasje gras...haha het klinkt alleen al smerig.

Sterkte ermee. ;)
quote:brittle schreef op 24 november 2013 @ 19:23:

Ik zweer er absoluut niet bij laat ik dat voorop stellen, maar ben toch bereid het te proberen. Hierboven wordt genoemd dat mensen met een goede gezondheid zich gewoon vitaal voelen. Laat ik nou helaas niet in het bezit zijn daarvan dus dit lijkt me het proberen waard. Doet het na 1 a 2 maanden niets voor me dan stop ik weer. Wel bijzonder dat er kennelijk hele felle tegenstanders zijn. Relax het is maar een glaasje gras!eh, je wordt er misselijk van zeg je, dat is een heel duidelijk teken dat dit spulletje voor jou niet goed is
Ik heb begrepen dat het ook een gunstig effect kan hebben op je spijsvertering. Klopt dit? Ik eet redelijk gezond maar ben geen liefhebber van fruit, sport 3x per week. Ik overweeg het te gaan gebruiken omdat ik dus weinig fruit eet.
quote:sabbaticalmeds schreef op 24 november 2013 @ 19:34:

[...]

eh, je wordt er misselijk van zeg je, dat is een heel duidelijk teken dat dit spulletje voor jou niet goed isIs denk ik wel iets typisch Nederlands: als het smerig is móét het wel gezond zijn.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
welnee bagage, het is geen wondermiddel, het is gewoon een groente
en het kan fruit niet vervangen, in een appel, banaan of papaya zitten andere vitamines en mineralen, de kunst is om zo gevarieerd mogelijk te eten.

ik drink ook niet elke dag tarwegras, de ene keer doe ik een tarwegras smoothie, dan rood fruit, of iets met mango, of iets met wortel, of tomaat
Okay thanks ik denk dat ik het ga gebruiken en dan afwisselen met fruit. Gevarieerd eten is toch het beste.
Ik heb het ook een tijdje genomen, dagelijks of om de dag een shotje. Ik ging me niet echt anders voelen, gewoon optijd naar bed en gezond eten werkt bij mij beter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven