Gezondheid alle pijlers

Tarwekiem olie

10-06-2015 21:20 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, iemand ervaring met tarwekiem olie? Verkort het je cyclus? (bij mij momenteel nog erg onregelmatig) Helpt het tegen menstruatie pijn? En iemand die door het gebruik het idee heeft sneller zwanger te zijn geworden? Graag hoor ik jullie ervaringen. Bvd
carpe diem
Kan toeval zijn maar ik was de 2e maand nadat ik het begon te gebruiken zwanger.. Verder niks aparts gemerkt, was en bleef erg regelmatig! Succes..
Teunisbloemolie kan wel de cyclus verkorten of regelmatiger krijgen. Tarwekiemolie zorgt ervoor dat het baarmoederslijm dikker word zodat een bevrucht eitje zich beter kan innestelen. Waardoor je dus sneller zwanger kan worden.

Ik ben nu net aan de tarwekiemolie en zit nu op 6 dpo. Dus ik kan nog niet zeggen of het heeft gewerkt!
Goh, ik had willen reageren: ja, erg goede ervaring mee. M'n huid blijft heel mooi ermee.

Maar jij wil het opeten? 😳
Er zijn ook capsules van.
carpe diem
Ik heb het ook gebruikt en was in 1x zwanger. Ik weet niet of het helpt maar het zou dus best kunnen
Miljoenen mensen aten elke dag een boterham met pindakaas en waren in een keer zwanger
@jewell super fijn. Gefeliciteerd
carpe diem
Vitex and Teunisbloemolie maakte mijn cyclus juist alleen maar langer. Had op een gegeven moment een cyclus van 120 dagen.

Daarna besloten om alleen elke maand multivitamine te slikken en, ben heel erg gezond gaan eten en 8 kilo afgevallen en mijn cyclus is nu tussen de 28 en 35 dagen. Helaas nog steeds pcos symptomen maar in elk geval beter dan eerst.
Hier ook zwanger in de eerste ronde na MK met gebruik van tarwekiemolie.

Nu inmiddels 23 weken!
Heeft mij nooit merkbaar gezonder gemaakt. Bleef hetzelfde.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik at ook de tarwekiemen op, die ik toen erg lekker vond.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:fiederelsje-27 schreef op 10 juni 2015 @ 22:21:

@jewell super fijn. GefeliciteerdDank je
Na mk nr 3 ben ik met tarwekiemolie (capsules) begonnen, binnen 3 maanden was ik weer zwanger en inmiddels al 28 wkn en nu gaat alles goed! Ik slik het nu nog steeds, maar dan 1x per dag ipv 3x
Echt, ik sla nog net niet mijn hoofd door het laptopscherm van deze reacties

Maar goed, hou jezelf vooral lekker voor de gek.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 11 juni 2015 @ 21:55:

Echt, ik sla nog net niet mijn hoofd door het laptopscherm van deze reacties

Maar goed, hou jezelf vooral lekker voor de gek.

Tsja, vele vrouwen die tarwekiemolie slikten zijn snel zwanger geraakt. Het kan natuurlijk toeval zijn, maar als je googled vind je ontzettend veel positieve ervaringen.

Mijn baarmoederslijm is dikker geworden sinds het slikken van tarwekiemolie, dat is weer gunstig voor het innestelen. Toeval? Als je het mij vraagt niet.

Mag jij dan lekker dom vinden en het vergelijken met een broodje pindakaas. Daarvan sla ik nog net niet mijn hoofd door mijn laptopscherm.
quote:CaafDracula schreef op 11 juni 2015 @ 22:32:

[...]

Tsja, vele vrouwen die tarwekiemolie slikten zijn snel zwanger geraakt. Het kan natuurlijk toeval zijn, maar als je googled vind je ontzettend veel positieve ervaringen.

Natuurlijk zijn veel vrouwen zwanger geraakt, dat gebeurt namelijk bij vrouwen die op het goede moment seks hebben. 85% is in een jaar zwanger en 95% binnen 2 jaar. Dus als je het vier maanden probeert en je voegt tarwekiemolie toe dan is het meer dan logisch dat je zwanger wordt. Maar niet door de tarwekiemolie.
Bootje: Het is wel bekend dat vrouwen met hormonale problemen (zoals pcos) baat hebben bij extra inname van bepaalde vitamines en dat dit de cyclus kan helpen.

Een meer stabiele cyclus maakt het makkelijker door op het juiste moment seks te hebben (anders wordt het maar een beetje Russische roulette) waardoor je dus sneller zwanger raakt. Maar sneller zwanger worden door allerlei wondermiddeltjes te slikken, nee dat niet natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven