Te lang uitslapen
maandag 13 juli 2009 om 17:01
Ik heb nu 2 weken vakantie om thuis een beetje te klussen en inkopen te doen enzo. Alleen heb ik de grootste moeite om s'morgens mijn bed uit te komen Mijn bedje ligt dan nog lekker warm en ontspannen waarna ik halverwege de middag pas daglicht zie terwijl ik zoveel plannen heb. Vroeger naar bed gaan werkt niet want mijn biologische klok is van slag. Hebben jullie dit soms ook of is dit herkenbaar? Tips wat ik er aan kan doen?
donderdag 16 juli 2009 om 00:02
He Hunk, dat was mooi op tijd!! En hoe was het zo op tijd opstaan??
Ik had vandaag een lange lange actieve dag. Misschien dat ik het uurtje dat ik vandaag verdiend had (1 uur voor 10 uur) morgen ga opnemen (1 uurtje na 10 uur)!
En waar is Azur eigenlijk? Toch niet te grieperig hoop ik. Nou morgen wellicht weer beter...
Nu lekker naar bed en misschien wel snel slapen na al die activiteit.
Ik had vandaag een lange lange actieve dag. Misschien dat ik het uurtje dat ik vandaag verdiend had (1 uur voor 10 uur) morgen ga opnemen (1 uurtje na 10 uur)!
En waar is Azur eigenlijk? Toch niet te grieperig hoop ik. Nou morgen wellicht weer beter...
Nu lekker naar bed en misschien wel snel slapen na al die activiteit.
donderdag 16 juli 2009 om 00:27
Haha Jive, een soort account om uren op te nemen!
De griep heeft toch doorgezet, voel me af en toe beroerd. Ik ga eerst uitzieken en daarbij dus uitslapen.
Meld me volgende week wel om 10.00- ik hoop dat jullie volgende week ook hiermee verder gaan!
Goed hé Jive en Hunk, jullie houden het vol! Ik blijf jullie komende dagen wel volgen.
Nu inderdaad lekker slapen.
De griep heeft toch doorgezet, voel me af en toe beroerd. Ik ga eerst uitzieken en daarbij dus uitslapen.
Meld me volgende week wel om 10.00- ik hoop dat jullie volgende week ook hiermee verder gaan!
Goed hé Jive en Hunk, jullie houden het vol! Ik blijf jullie komende dagen wel volgen.
Nu inderdaad lekker slapen.
donderdag 16 juli 2009 om 10:51
vrijdag 17 juli 2009 om 12:59
quote:IvyRosa schreef op 14 juli 2009 @ 23:51:
Krijg een kind, weet je zeker dat je elke dag om half 7 wakker bent
haha...ja dat moet ik ook wel eens denken. Bij mij is het ook al zo verschrikkelijk met: laat naar bed --> laat opstaan.
Meestal niet voor 1 uur er in (kan wel half 4 worden )
en dan 's morgens rond 11 uur er uit. Tis ook weleens 13:00 uur geworden maar toen vond ik het wel te gek worden.
Ik vind dat ik op een vrije dag max. tot 10:00 uur uit mag slapen.
Maar eigenlijk wil ik gewoon om 8:00 er uit, zodat k nog lekker wat kan doen, anders is de dag zo snel om.
Dus ik meld me hierbij aan
Alleen ik ga volgende week op vakantie, maar voor morgen en zondag en maandag ga ik kijken of het me lukt om me voor 10 uur hier te melden!!!
Krijg een kind, weet je zeker dat je elke dag om half 7 wakker bent
haha...ja dat moet ik ook wel eens denken. Bij mij is het ook al zo verschrikkelijk met: laat naar bed --> laat opstaan.
Meestal niet voor 1 uur er in (kan wel half 4 worden )
en dan 's morgens rond 11 uur er uit. Tis ook weleens 13:00 uur geworden maar toen vond ik het wel te gek worden.
Ik vind dat ik op een vrije dag max. tot 10:00 uur uit mag slapen.
Maar eigenlijk wil ik gewoon om 8:00 er uit, zodat k nog lekker wat kan doen, anders is de dag zo snel om.
Dus ik meld me hierbij aan

Alleen ik ga volgende week op vakantie, maar voor morgen en zondag en maandag ga ik kijken of het me lukt om me voor 10 uur hier te melden!!!
vrijdag 17 juli 2009 om 14:33
quote:Jive schreef op 17 juli 2009 @ 10:53:
Hee Hunk... beetje aan het uitslapen? Ik sliep nog tot iemand aan de voordeur aanbelde met een pakketje en daar werd ik dus wakker van...
Sorry...ik heb vandaag gezondigd....ik werd vroeg wakker door onweer en lag zo een tijdje wakker. Daarna viel ik weer in slaap tot circa 12:00 uur
Maar morgen pak ik de draad eer op tot maandag, dan moet ik weer gewoon naar mijn werk en gewoon om 6:40 uur opstaan.
Hee Hunk... beetje aan het uitslapen? Ik sliep nog tot iemand aan de voordeur aanbelde met een pakketje en daar werd ik dus wakker van...
Sorry...ik heb vandaag gezondigd....ik werd vroeg wakker door onweer en lag zo een tijdje wakker. Daarna viel ik weer in slaap tot circa 12:00 uur
Maar morgen pak ik de draad eer op tot maandag, dan moet ik weer gewoon naar mijn werk en gewoon om 6:40 uur opstaan.
vrijdag 17 juli 2009 om 15:59
Hmm, het is mij ook nog niet gelukt om voor 2 uur in slaap te vallen, ook al ga ik er wat vroeger uit. Ik lag vanmorgen ook van een uur of half 8 tot 9 wakker maar nog te moe om op te staan, tja en als je dan weer in slaap valt dan is het zomaar weer na 10-en voordat je wakker wordt (van de voordeur bel).
Goh dat zal dan wel weer wennen zijn maandag! Gelukkig kan ik als ik werk mijn wekker om half 8 zetten en meestal nog wel blijven liggen tot 8 uur oif half 9.
Heb je nog wel wat inkopen kunnen doen en in huis kunnen doen wat je wilde?
Goh dat zal dan wel weer wennen zijn maandag! Gelukkig kan ik als ik werk mijn wekker om half 8 zetten en meestal nog wel blijven liggen tot 8 uur oif half 9.
Heb je nog wel wat inkopen kunnen doen en in huis kunnen doen wat je wilde?
zaterdag 18 juli 2009 om 13:06
zaterdag 18 juli 2009 om 16:12
Ben ik nog op tijd?
Ha, nee ik ben me niet verslapen, ik was er om exact half 10 uit en daarna moest ik direct mn beddengoed in de wasmachine gooien en boodschappen doen..en andere dingen voor we op vakantie gaan ....eerlijk waar
En vanaf vandaag neem ik me voor om op tijd naar bed te gaan. Dat is in ieder geval voor 24:00.
Want ik ben het zat, het is gewoon mijn biologische klok die 4 uur opgeschoven is. Ben ook wel een avondmens maar op zich moet half 12 erin/half 8 eruit goed te doen zijn voor mij.
Jive: heb jij een baan waardoor je op zo'n relaxte tijd kunt beginnen? Of weinig reistijd ofzo? Lijkt me heerlijk om niet voor 8 uur smorgens te hoeven vertrekken.
Succes met verven en klussen!
Nog een fijne dag allemaal, tot morgenochtend
Ha, nee ik ben me niet verslapen, ik was er om exact half 10 uit en daarna moest ik direct mn beddengoed in de wasmachine gooien en boodschappen doen..en andere dingen voor we op vakantie gaan ....eerlijk waar

En vanaf vandaag neem ik me voor om op tijd naar bed te gaan. Dat is in ieder geval voor 24:00.
Want ik ben het zat, het is gewoon mijn biologische klok die 4 uur opgeschoven is. Ben ook wel een avondmens maar op zich moet half 12 erin/half 8 eruit goed te doen zijn voor mij.
Jive: heb jij een baan waardoor je op zo'n relaxte tijd kunt beginnen? Of weinig reistijd ofzo? Lijkt me heerlijk om niet voor 8 uur smorgens te hoeven vertrekken.
Succes met verven en klussen!
Nog een fijne dag allemaal, tot morgenochtend
zondag 19 juli 2009 om 21:18
Oh ja, dat was ik vergeten... ik ging gister uit logeren dus kon me vanmorgen niet melden. En was ook al om kwart voor 8 op... dat dan weer wel! Zo lekker rozig mijn mandje in, dan ben ik morgen vast weer rond 10 uur van de partij.
Potjethee, ik woon dicht bij mijn werk én heb flexibele werktijden. Meestal begin ik 's morgens thuis en ga dan rond 10 uur richting kantoor...
Overigens, petje af! 3 uur op het kussen en dan kwart vóór 10 melden!
Hunk, werk ze weer morgen! Zin in of had je nog wel langer vrij willen hebben?
Potjethee, ik woon dicht bij mijn werk én heb flexibele werktijden. Meestal begin ik 's morgens thuis en ga dan rond 10 uur richting kantoor...
Overigens, petje af! 3 uur op het kussen en dan kwart vóór 10 melden!
Hunk, werk ze weer morgen! Zin in of had je nog wel langer vrij willen hebben?