Te zware pil?
maandag 16 februari 2015 om 20:47
Ik ben sinds een aantal maanden aan de pil wegens mijn toenmalige vriendje. Ik slik ethinylestradiol/levenorgestrel 0,03. Ik heb altijd al een vrij lichte menstruatie gehad, een dag of 3 / 4. Ik begin mijn stopweek altijd op woensdag en word de dinsdag erna altijd ongesteld, donderdag is het dan weer helemaal weg. Ik ben sinds de pil vaak misselijk, duizelig, buikpijn, rugpijn etc. Ik vraag me nu af, is mijn pil te zwaar? Is dit normaal?
maandag 16 februari 2015 om 21:05
quote:Leentje19 schreef op 16 februari 2015 @ 20:57:
ik heb me door de dokter laten vertellen dat ik geen lichte pil heb, maar ook niet een hele zware. En omdat ik van mezelf een lichte menstruatie heb dacht ik dat de pil misschien toch te zwaar is.Te zwaar waarvoor?
ik heb me door de dokter laten vertellen dat ik geen lichte pil heb, maar ook niet een hele zware. En omdat ik van mezelf een lichte menstruatie heb dacht ik dat de pil misschien toch te zwaar is.Te zwaar waarvoor?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
maandag 16 februari 2015 om 22:09
Je wordt niet ongesteld! Je krijgt gewoon een onttrekkingsbloeding. Die hele stopweek is bedacht om vrouwen het gevoel te geven dat ze een cyclus hebben. Maar dat is dus niet zo. Je kan de pil dus ook gerust doorslikken. Met die wetenschap snap je vast wel dat de zwaarte van de ontrekkingsbloeding niks zegt. En dat je dus zeker niet kan concluderen daardoor dat je pil te zwaar is.
Je hebt overigens de meest voorgeschreven pil in Nederland.
Je hebt overigens de meest voorgeschreven pil in Nederland.
Les temps sont durs pour les rêveurs...