Gezondheid alle pijlers

Ten einde raad?

13-02-2018 13:56 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-02-2018 15:45
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
99.94% gewijzigd
Ben je ook al op Lime getest?
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
13-02-2018 13:58
Ben je ook al op Lime getest?
Eerste waar ik ook aan dacht.

Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
13-02-2018 13:58
Ben je ook al op Lime getest?
Nee, is dit in Nederland wel mogelijk en kan dit ook gewoon bij de huisarts? Ik heb altijd gehoord dat dat alleen in Duitsland kon of is dat inmiddels niet meer zo?
Alle reacties Link kopieren
Zou je niet eerst die bloeduitslagen gewoon af wachten en dan dit verder bespreken met je arts?
Gebruikersnaam1234 schreef:
13-02-2018 14:00
Nee, is dit in Nederland wel mogelijk en kan dit ook gewoon bij de huisarts? Ik heb altijd gehoord dat dat alleen in Duitsland kon of is dat inmiddels niet meer zo?
In Nederland komt de ziekte ook gewoon voor, dus testen kan. Maar ik heb volgens mij ook wel 'ns gelezen dat de test in Duitsland soms beter was, als het in NL niet geconstateerd kon worden.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Gebruikersnaam, wat rot. Ik hoop dat ze er snel achter komen wat je mankeert en dat er ook echt iets aan te doen is.
Suggesties hier werken misschien juist averechts, ik weet niet wat je hier precies wil bereiken, maar je vraag vind ik wel wat riskant. Wij kunnen en mogen hier geen diagnoses opperen, dat lijkt me voor jou ook helemaal niet wenselijk.
Terug naar je huisarts dus en je niet met een kluitje het riet in laten sturen! Sterkte en beterschap.
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel! Inderdaad waar, mag ook helemaal niet op het forum volgensmij? Ik zal m'n beginpost verwijderen.
In ieder geval bedankt voor de suggestie, ik ga ermee aan de slag!
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
13-02-2018 13:58
Ben je ook al op Lime getest?

Wodka lime?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hahahaha, ik vond t ook al zo raar staan maar t kwartje valt nu pas ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven