Gezondheid alle pijlers

Tevreden met de pil?

18-11-2011 17:20 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er ook dames die wel tevreden zijn met de pil?

Ik wil de pil weer gaan gebruiken omdat ik erge pms en hoofdpijn heb, ook ups en downs van boos naar vedrietig.

Ik weet dat ik vroeger wat afgevlakt raakte van de pil maar na mijn 30 ste zijn de klachten erger geworden dus hoop ik met een lichte pil en die dan door te slikken wat stabieler te worden en van mijn hoofdpijn af te komen omdat het hormoonniveau constant gehouden wordt.

Ik heb: Ethinylestradiol/levenoorgestrel sanoz (de Pil)
Ik baal nu al van het moment dat ik zal moeten stoppen om zwanger te worden. Kan dat niet anders opgelost worden?

Ik ben van plan om te blijven slikken tot de overgang.

Gebruik Cerazette.
Hai Achnein,

Oke dat betekent dat jij er baat bij hebt, zonder ook niet te genieten dus?

Hopelijk ben je snel zwanger!

Groetjes Jannigje
Ben nu zwanger maar altijd microgynon/eigen merk daarvan gebruikt naar tevredenheid.
quote:Jannigje1 schreef op 18 november 2011 @ 19:14:

Hai Achnein,

Oke dat betekent dat jij er baat bij hebt, zonder ook niet te genieten dus?

Hopelijk ben je snel zwanger!

Groetjes Jannigje

Ik ben altijd te genieten , maar ik heb echt een vreselijke hekel aan ongesteld zijn. En dat hoeft nu niet

Plannen voor een kindje staan even in de ijskast, maar dat is niet erg, ik ben nog jong.
Als je erg veel last hebt van PMS en bijwerkingen van de pil, dan kun je je huisarts vragen om informatie over Jaz 24+4 of de Qlaira. Daarbij heb je echt veel minder last van dit soort klachten.
Hai dames allen bedankt voor de reacties!

En Achnein en evt anderen ik vond wat info heel intressant over de pil etc. Achnein je kan gewoon doorslikken is natuurlijker dan stopweek lees maar in artikel!!

http://mens-en-gezondheid ... de-pil-op-je-lichaam.html

http://mens-en-gezondheid ... ek-is-het-schadelijk.html

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven