Tinnitus

donderdag 24 april 2014 om 08:14
Wie heeft er ook last van tinnitus? Wat heb je al geprobeerd om er af te komen, reguliere of alternatieve circuit, hoe lang heb je er al last van, belemmert het je in je leven? (Hoe) heb je geleerd hiermee te leven? Of niet? Is er een weg naar genezing? Ik ben op zoek naar tips, ervaringen en wegen (die ik niet op internet kan vinden.)
zondag 27 april 2014 om 10:28
Ik heb ook de documentaire gezien over Gaby, echt vreselijk! Maar wat ik me af vraag. Waarom kies je dan niet voor het verwijderen van het slakkenhuis? Zoals ik net in dit topic heb gelezen zijn de afgebroken haartjes in dit orgaan de boosdoener. Liever volledig doof dan dood, lijkt mij.
Ik zal gerust te makkelijk denken... Maar zou iemand anders mij het dan willen uitleggen?
Ik zal gerust te makkelijk denken... Maar zou iemand anders mij het dan willen uitleggen?
zondag 27 april 2014 om 10:39
Heb ook zoiets gedacht beauuu. Maar denk dat het verder gaat dan enkel de gehoororganen en oorzenuw. In de documentaire werd er niet verder op ingegaan maar ik neem toch wel aan dat dit soort opties de kwaal niet verhelpen want dan liever 'doof dan dood' zoals jij al stelt. Wanneer het probleem feitelijk ergens 'in het brein' zit zal 'iets wegsnijden' niet kunnen denk ik...
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
zaterdag 17 mei 2014 om 15:36
Ik heb sinds 1,5 jaar tinnitus. Mij hielpen kaakfysio (massage), meditatie, gezonde voeding en genoeg slaap heel veel!!! De tinnitus was eerst KEI hard maar nu is het veel zachter en kan ik er goed mee leven.
De Duitse actrice/cabaretière Sissi Perlinger heeft een boek geschreven 'Auszeit' over haar genezing van tinnitus (die zij kreeg na een burn-out). Het boek is helaas alleen in het Duits verkrijgbaar. Haar tinnitus is voornamelijk door autogene training helemaal genezen!
De Duitse actrice/cabaretière Sissi Perlinger heeft een boek geschreven 'Auszeit' over haar genezing van tinnitus (die zij kreeg na een burn-out). Het boek is helaas alleen in het Duits verkrijgbaar. Haar tinnitus is voornamelijk door autogene training helemaal genezen!