Tinnitus
vrijdag 29 december 2017 om 09:39
Goedemorgen allemaal,
Ik heb sinds januari dit jaar helaas last van Tinnitus. Ik kan er redelijk goed mee om gaan gelukkig
Maar waar ik wel last van heb is het volgende:
Voorheen maakte ik mij nooit zorgen om mijn oren maar sinds ik T heb raak ik meteen in paniek zodra mijn oren raar doen.
Ik heb heel regelmatig een extra piep in mijn oor waardoor het ook lijkt alsof mijn oor dicht zit. Vaak duurt dit maar een paar seconden en een enkele keer langer.
Gister heb ik dit 4 x op 1 avond gehad..ik schrok me kapot. 2 x in 10 minuten tijd zelfs..rare geluiden.
Herkennen jullie dit? Voorheen schonk ik er geen aandacht aan maar nu ben ik bang dat het extra geluid blijft. Op het moment dat mijn oren 'normaal' doen heb ik niet perze de angst.
Ik heb sinds januari dit jaar helaas last van Tinnitus. Ik kan er redelijk goed mee om gaan gelukkig
Voorheen maakte ik mij nooit zorgen om mijn oren maar sinds ik T heb raak ik meteen in paniek zodra mijn oren raar doen.
Ik heb heel regelmatig een extra piep in mijn oor waardoor het ook lijkt alsof mijn oor dicht zit. Vaak duurt dit maar een paar seconden en een enkele keer langer.
Gister heb ik dit 4 x op 1 avond gehad..ik schrok me kapot. 2 x in 10 minuten tijd zelfs..rare geluiden.
Herkennen jullie dit? Voorheen schonk ik er geen aandacht aan maar nu ben ik bang dat het extra geluid blijft. Op het moment dat mijn oren 'normaal' doen heb ik niet perze de angst.
vrijdag 29 december 2017 om 10:15
het is net zoals wanneer je langs de spoorrails woont. je hoort de trein niet, tot dat je er aan gaat ergeren. Dan hoor je dat kreng heel erg elke 10 minuten en ga je er aan storen. en kan je heel heftig reageren op het geluid.
dan kan dus ook met tinnitus.
je kan leren om hier beter mee om te gaan
dan kan dus ook met tinnitus.
je kan leren om hier beter mee om te gaan
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
vrijdag 5 januari 2018 om 15:49
Ik heb er ook last van.. Ook dat mijn oor opeens uit het niets dichtzit met een hele harde piep en vervolgens meteen mijn andere oor ook. De ene keer inderdaad ook een paar keer per dag en een andere keer maar heel weinig! Ik weet eigenlijk niet precies waar het aan ligt. Niet te druk over proberen te maken;) Ik heb het al 5 jaar en bij mij trekt het altijd weer weg tot m'n normale piep!