Tips tegen jeuk hoofdhuid
zondag 24 november 2013 om 21:22
zondag 24 november 2013 om 21:26

zondag 24 november 2013 om 21:32

zondag 24 november 2013 om 21:34
quote:bootje_op_de_golven schreef op 24 november 2013 @ 21:31:
Je moet hem zelf betalen. Is niet idioot duur, een tientje ofzo. Maar het is maar de vraag of dat het probleem is, want iedereen bedoelt de shampoo tegen een schimmeltje, maar dan moet het maar net een schimmeltje zijn natuurlijk.
ligt helemaal aan je verzekering
ik heb er nog nooit voor betaald en ik heb ook voor de cortisonvloeistof nooit betaald
daarnaast is TO 17 dus vraag ik me af of ze überhaupt wel iets betaalt
Je moet hem zelf betalen. Is niet idioot duur, een tientje ofzo. Maar het is maar de vraag of dat het probleem is, want iedereen bedoelt de shampoo tegen een schimmeltje, maar dan moet het maar net een schimmeltje zijn natuurlijk.
ik heb er nog nooit voor betaald en ik heb ook voor de cortisonvloeistof nooit betaald
daarnaast is TO 17 dus vraag ik me af of ze überhaupt wel iets betaalt
zondag 24 november 2013 om 21:36
quote:itsme1973 schreef op 24 november 2013 @ 21:34:
[...]
daarnaast is TO 17 dus vraag ik me af of ze überhaupt wel iets betaaltVolgens mij is dat omdat je het ook gewoon bij de apotheek kunt krijgen.
[...]
daarnaast is TO 17 dus vraag ik me af of ze überhaupt wel iets betaaltVolgens mij is dat omdat je het ook gewoon bij de apotheek kunt krijgen.

zondag 24 november 2013 om 21:39
quote:camilla16 schreef op 24 november 2013 @ 21:32:
[...]
het gaat niet om wel of geen pinpas,wel of geen portomonnee, als er geen geld is heb ik aan beide niks he:p krijg maar 1 keer per maand geldLeer eens te sparen voor belangrijke dingen in plaats van maar steeds te zoeken naar nep-uggs.
[...]
het gaat niet om wel of geen pinpas,wel of geen portomonnee, als er geen geld is heb ik aan beide niks he:p krijg maar 1 keer per maand geldLeer eens te sparen voor belangrijke dingen in plaats van maar steeds te zoeken naar nep-uggs.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zondag 24 november 2013 om 21:46
quote:camilla16 schreef op 24 november 2013 @ 21:46:
Waar heb je het over? Je hebt geen verstand van me financiën, en ik zoek geeneens naar nep-uggs.
Nee, naar goedkope echte.
Maar nogmaals, hoe weet je zeker dat je geen luizen hebt?
Waar heb je het over? Je hebt geen verstand van me financiën, en ik zoek geeneens naar nep-uggs.
Nee, naar goedkope echte.
Maar nogmaals, hoe weet je zeker dat je geen luizen hebt?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!