Gezondheid alle pijlers

Tips tegen jeuk hoofdhuid

24-11-2013 21:14 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb erge jeuk die niet weg wilt gaan, maar het zijn geen luizen hoor
quote:camilla16 schreef op 24 november 2013 @ 21:46:

Waar heb je het over? Je hebt geen verstand van me financiën, en ik zoek geeneens naar nep-uggs.Als je wilt weten of je zelf voor je shampoo moet betalen omdat je maar 1x per maand geld krijgt, zegt dat toch wel wat over je financiën.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Fame schreef op 24 november 2013 @ 21:46:

[...]

Nee, naar goedkope echte.

Maar nogmaals, hoe weet je zeker dat je geen luizen hebt?Je bent echt in de war met iemand anders. Ik heb het laten controleren
Als je dan zeker weet dat je geen luizen hebt even een bezoekje aan de huisarts brengen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik had flink roos, en heb nu een shampoobar van Lush, Soak 'n Float. Kost ook een tientje, stinkt als een tierelier maar ik heb verder nergens meer last van.

Ik had mezelf voorgenomen dat als die shampoo niet werkte (ik had er heel goede dingen over gelezen) ik naar de dokter zou gaan. Maar het blijkt te werken, dus dat scheelt weer een bezoekje aan de huisarts!
Mijn vriend heeft soms ook vreselijke jeuk. En hij heeft teer shampoo gekregen Denorex . Ruikt een beetje menthol achtig. Om de dag wassen en hij is weer voor een hele lange tijd van de jeuk af. En wat misschien ook nog kan helpen is een lotion tegen psoriasis op het hoofd.
ik krijg altijd jeuk van Andrelon shampoo.

Mijn dochter (toen ook 17) had zo'n twee jaar geleden ook heel erge jeuk op haar hoofd. Ik kon zelf niets ontdekken. zij is toen naar de huisarts geweest. Dit was niet onze eigen huisarts maar een vervanger. Die heeft haar hele hoofd nagekeken, maar zag ook niets.Wel een lotion meegekregen, maar die deed niets. Na een paar weken van alles geprobeerd te hebben, weer terug, zat ze dus helemaal onder de luizen. mijn dochter heeft heel dik haar, die luizen waren zo niet te zien. ik heb er denk ik wel 100 uitgehaald.

Tegenwoordig check ik dus alleen nog maar met een netenkam en niet meer met het blote oog
Huh, wel 100 euro uit willen geven voor een broek, maar liever met jeuk op je hoofd rondlopen omdat de oplossing 10 euro kost
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Minder suikers en snelle koolhydraten (pasta, witbrood, witte rijst) consumeren. Schimmels zijn daar dol op namelijk..

In elk geval ken ik 1 iemand bij wie dit advies enorm heeft geholpen. Vaak komt eea van binnenuit en niet van shampoos enzo. Ook als het eczeem is kan je dit misschien proberen..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
je kan ook shampoos zonder parfum en andere bekende allergenen kopen.. laat je informeren bij de drogist, bijv.

(zelf kan ik niet tegen bepaalde bodylotions of bad/doucheschuim, tis ff uitproberen)..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Eens in de zoveel tijd heb ik ook last van een jeukende hoofdhuid en van die lekkere schilfertjes. Ik gebruik dan Superbalm van Lush, smeer ik 20 minuutjes voor het haren wassen op die plekjes en daarna was ik mijn haren 2 keer heel zorgvuldig omdat het nogal een vettig spulletje is. De jeuk is bij mij dan meteen vrijwel helemaal weg en ook de schilfertjes zijn na gebruik een stuk minder. Heb de afgelopen jaren van alles geprobeerd wanneer ik jeuk had maar Superbalm is bij mij het eerste product wat echt werkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven