Gezondheid alle pijlers

Toch weer foute anitconcpetie-pil?

09-11-2013 20:38 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds een anderhalve maand begonnen aan een nieuwe AC pil.(Modicon)

Hij leek perfect te zijn, alleen nu zou ik er komende maandag mee stoppen en ik verga van de trek.

volgens de strip zou ik zelfs tot komende woensdag hem moeten slikken.Gebruik hem niet als anti-conceptie trouwens.

Nog meer mensen zonder pil die ook vergaan van de hongerklap de week voor hun menstruatie?

Ik kende wel de chocola-honger , maar zelfs droog brood vind ik nu lekker
Gebruik nu wel magere melk ipv halfvolle,

zou dat veel uitmaken in de hongertrek?
De week voor mijn menstruatie eet ik ook alles dat los en vast zit. Dat heeft bij mij niks met de pil of andere anticonceptie te maken.
Als je de pil slikt, menstrueer je niet. Je krijgt een onttrekkingsbloeding. En als je de pil drie weken langer door slikt, komt die drie weken later. Maar jouw hongergevoel weet dus nu al dat je volgende week een stopweek gast inlassen...
Ik moet toch wat aan die dyslexie doen van mij.. nu weet ik dat de titel niet helemaal klopt, maar ik las toch echt anticonfetti-pil

lekker dan, sta je daar op een feestje de boel te stagneren. Verder geen tips, sorry
quote:DN_ schreef op 10 november 2013 @ 03:44:

Ik moet toch wat aan die dyslexie doen van mij.. nu weet ik dat de titel niet helemaal klopt, maar ik las toch echt anticonfetti-pil

lekker dan, sta je daar op een feestje de boel te stagneren. Verder geen tips, sorryTO's titel klopt ook niet, no worries dus
Je bent zelf een theepot
quote:Miffy schreef op 09 november 2013 @ 20:56:

Als je de pil slikt, menstrueer je niet. Je krijgt een onttrekkingsbloeding. En als je de pil drie weken langer door slikt, komt die drie weken later. Maar jouw hongergevoel weet dus nu al dat je volgende week een stopweek gast inlassen...De pil met ingebouwde glazen bol?
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven