Gezondheid alle pijlers

Trillende/kloppende maag

03-03-2018 00:32 15 berichten
Heb me suf gegoogled maar kan niet vinden wat ik zoek. Heel gek gevoel, geen pijn maar wel naar. Mijn maag lijkt te trillen, zo erg dat ik het bijna zie en lijkt zich naar binnen te trekken en dan weer los. Mijn darmen rammelen al dagen als een gek. Verder dacht ik dat de griep me dit jaar gemist heeft. Of zouden dit voortekenen zijn?

Dus geen pijn. Gisteren wel overgegeven en half flauw gevallen maar vandaag fit opgestaan. Ben benieuwd of iemand dit herkent. Voel eigenlijk nl nog geen aanleiding om ha te bellen.
Huisarts.
Tornacense schreef:
03-03-2018 00:36
Huisarts.
Het is vrijdag en hap bellen vind ik echt overdreven. Ben benieuwd of iemand het herkent.
Alle reacties Link kopieren
Nja er heerst buikgriep maar verder eens met tornacense.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Kun je je pols voelen? Het zou iets met je hartritme te maken kunnen hebben, sommige mensen voelen dit in hun maag. Denk dat een hap hier best even naar wil luisterenhoor, dit soortklachten, bellen kan geen kwaad toch :)?
Op een gegeven moment ging ik inderdaad twijfelen. Ik weet nl dat men vaak bij maagklachten al gauw denkt aan hartklachten vandaar dat ik niet zo ongerust was. Maar merkte opeens dat mijn hart ook op hol geslagen was.

Lig nu in bed. Ben niet zo ongerust. Het is alleen vervelend want heb morgen belangrijke verplichtingen. Hoopte dat ik iets nog kon doen om te zorgen dat ik morgen wel weer fit ben.
Zwanger?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Misschien is het je hart die wat meer zijn best doet om overal bloed heen te brengen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Nee, niet zwanger.

Ja, mijn hart is wel flink aan het pompen. Maar net iets sneller en oppervlakkiger dan normaal.

Sowieso maar het weekend aankijken.
Kan hoor dat je de hartslag ziet in je buik. Heb ik ook weleens, niks mis mee
Cum non tum age
noa schreef:
03-03-2018 08:59
Kan hoor dat je de hartslag ziet in je buik. Heb ik ook weleens, niks mis mee
Nee, dat ken ik inderdaad, heb jaren ondergewicht gehad. Maar dit was anders. Is nu een stuk minder dan gisteren. Was benieuwd wat het zou kunnen zijn
Ik vind je eigenwijs door niet de huisarts te bellen.
Ik geef geen medisch advies, maar ik vertel je alleen dat ik een hartritmestoornis heb, chronisch. Op het moment dat ik weer eens teveel vocht vasthoud, dan merk ik dat aan mijn maagstreek. Het gevoel komt overeen met teveel hebben gegeten.
Een opgeblazen gevoel met een druk/ stuwing rond de maagstreek. Daarbij een snelle pols en lage bloeddruk.
Ik vind het raar dat je niet de huisarts belt, maar wel hier komt klagen. Alsof wij je opstand kunnen genezen...
sinnombre schreef:
03-03-2018 11:39
Ik vind je eigenwijs door niet de huisarts te bellen.
Ik geef geen medisch advies, maar ik vertel je alleen dat ik een hartritmestoornis heb, chronisch. Op het moment dat ik weer eens teveel vocht vasthoud, dan merk ik dat aan mijn maagstreek. Het gevoel komt overeen met teveel hebben gegeten.
Een opgeblazen gevoel met een druk/ stuwing rond de maagstreek. Daarbij een snelle pols en lage bloeddruk.
Ik vind het raar dat je niet de huisarts belt, maar wel hier komt klagen. Alsof wij je opstand kunnen genezen...
Wat een vreemde reactie. Ik was absoluut niet aan het klagen. Voelde me prima, maar er was een nieuw gevoel bij mijn maag wat ik niet kon plaatsen. Mijn vraag was dus meer uit nieuwsgierigheid.

Ik ga niet naar de hap bellen omdat mijn maag gek doet. Als de klachten zouden aanhouden dan zou ik maandag naar de ha gaan.

Naar de huisarts gaan doe ik inderdaad niet graag maar dat heeft ook grenzen hoor.
Is je stoelgang wel normaal?
marloes96 schreef:
04-03-2018 15:27
Is je stoelgang wel normaal?
Ja, prima. Mijn darmen zijn al dagen onophoudelijk aan het rommelen en doen maar geen last van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven