Trillende/kloppende maag
zaterdag 3 maart 2018 om 00:32
Heb me suf gegoogled maar kan niet vinden wat ik zoek. Heel gek gevoel, geen pijn maar wel naar. Mijn maag lijkt te trillen, zo erg dat ik het bijna zie en lijkt zich naar binnen te trekken en dan weer los. Mijn darmen rammelen al dagen als een gek. Verder dacht ik dat de griep me dit jaar gemist heeft. Of zouden dit voortekenen zijn?
Dus geen pijn. Gisteren wel overgegeven en half flauw gevallen maar vandaag fit opgestaan. Ben benieuwd of iemand dit herkent. Voel eigenlijk nl nog geen aanleiding om ha te bellen.
Dus geen pijn. Gisteren wel overgegeven en half flauw gevallen maar vandaag fit opgestaan. Ben benieuwd of iemand dit herkent. Voel eigenlijk nl nog geen aanleiding om ha te bellen.
zaterdag 3 maart 2018 om 00:38
Het is vrijdag en hap bellen vind ik echt overdreven. Ben benieuwd of iemand het herkent.
zaterdag 3 maart 2018 om 01:49
Op een gegeven moment ging ik inderdaad twijfelen. Ik weet nl dat men vaak bij maagklachten al gauw denkt aan hartklachten vandaar dat ik niet zo ongerust was. Maar merkte opeens dat mijn hart ook op hol geslagen was.
Lig nu in bed. Ben niet zo ongerust. Het is alleen vervelend want heb morgen belangrijke verplichtingen. Hoopte dat ik iets nog kon doen om te zorgen dat ik morgen wel weer fit ben.
Lig nu in bed. Ben niet zo ongerust. Het is alleen vervelend want heb morgen belangrijke verplichtingen. Hoopte dat ik iets nog kon doen om te zorgen dat ik morgen wel weer fit ben.
zaterdag 3 maart 2018 om 11:39
Ik vind je eigenwijs door niet de huisarts te bellen.
Ik geef geen medisch advies, maar ik vertel je alleen dat ik een hartritmestoornis heb, chronisch. Op het moment dat ik weer eens teveel vocht vasthoud, dan merk ik dat aan mijn maagstreek. Het gevoel komt overeen met teveel hebben gegeten.
Een opgeblazen gevoel met een druk/ stuwing rond de maagstreek. Daarbij een snelle pols en lage bloeddruk.
Ik vind het raar dat je niet de huisarts belt, maar wel hier komt klagen. Alsof wij je opstand kunnen genezen...
Ik geef geen medisch advies, maar ik vertel je alleen dat ik een hartritmestoornis heb, chronisch. Op het moment dat ik weer eens teveel vocht vasthoud, dan merk ik dat aan mijn maagstreek. Het gevoel komt overeen met teveel hebben gegeten.
Een opgeblazen gevoel met een druk/ stuwing rond de maagstreek. Daarbij een snelle pols en lage bloeddruk.
Ik vind het raar dat je niet de huisarts belt, maar wel hier komt klagen. Alsof wij je opstand kunnen genezen...
zaterdag 3 maart 2018 om 19:22
Wat een vreemde reactie. Ik was absoluut niet aan het klagen. Voelde me prima, maar er was een nieuw gevoel bij mijn maag wat ik niet kon plaatsen. Mijn vraag was dus meer uit nieuwsgierigheid.sinnombre schreef: ↑03-03-2018 11:39Ik vind je eigenwijs door niet de huisarts te bellen.
Ik ga niet naar de hap bellen omdat mijn maag gek doet. Als de klachten zouden aanhouden dan zou ik maandag naar de ha gaan.
Naar de huisarts gaan doe ik inderdaad niet graag maar dat heeft ook grenzen hoor.