Gezondheid alle pijlers

Tussentijdse bloeding?

07-07-2012 16:55 10 berichten
Hallo, ik heb waarschijnlijk een stomme vraag-gelukkig ben ik blond - maar ga hem toch stellen.

Ik ben 3 weken geleden ongesteld geweest maar heb nu net een bloeding(helder rood) gehad en vraag me af of dit als tussentijdse bloeding geldt terwijl ik altijd de pil op tijd slik en nooit vergeet(en ik niet zonder stopweek doorslik.)

Sjówhíésjówh bel ik maandag de huisarts
Alle reacties Link kopieren
Dat kan ja.

Edit: te snel verzonden!

Maar goed, dat kan. Slik je deze pil al lang?
Doorbraakbloedingen kunnen altijd. Afhankelijk van verschillende factoren die niet ernstig zijn, zelfs het weer kan van invloed zijn. GEwoon je pil netjes doorslikken en stoppen wanneer de strip op is. Dan krijg je ws een minimale onttrekkingsbloeding.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Kan, heb je gister seks gehad?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:koettie schreef op 07 juli 2012 @ 17:03:

Dat kan ja.

Edit: te snel verzonden!

Maar goed, dat kan. Slik je deze pil al lang?8 jaar nu.
quote:Tickel schreef op 07 juli 2012 @ 17:04:

Kan, heb je gister seks gehad?Nee, jammer genoeg niet
quote:Fame schreef op 07 juli 2012 @ 17:03:

Doorbraakbloedingen kunnen altijd. Afhankelijk van verschillende factoren die niet ernstig zijn, zelfs het weer kan van invloed zijn. GEwoon je pil netjes doorslikken en stoppen wanneer de strip op is. Dan krijg je ws een minimale onttrekkingsbloeding.

Ok, ik vond het apart omdat ik al 8 jaar dezelfde pil slik en dit nog nooit heb gehad vandaar.

Zal het afwachten.

ThnQ !
Kan zijn dat ie gewoon iets te licht wordt. Als het vaker gebeurt kan je even naar de huisarts maar verder is het niet erg ofzo.
Het is trouwens de Diane-35, niet echt een lichte pil, dus of ie dan te licht is geworden Koettie(cute nick)?

Maandag gewoon ff nar de huisarts bellen.
Kan, maar het kan ook zijn dat een andere samenstelling beter is, hoeft niet perse zwaarder.

En thanks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven