Gezondheid alle pijlers

Tussentijdse bloedingen

13-12-2016 20:37 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb last van tussentijdse bloedingen sinds deze maand.

Ik vraag me af of iemand dit herkend.

Mijn laatste menstruatie was op 21 november.

Op 2 december begon ik weer te bloeden en dit is eigenlijk niet meer gestopt.

Ik ben bij de huisarts geweest en ik moest het even aankijken. Dit heb ik gedaan en vandaag heb ik een doorverwijzing gekregen voor een echo. Deze is pas volgende week maandag.

Nu ben ik dus wel flink ongerust en ik weet dat jullie hier geen dokters zijn, maar ik ben wel benieuwd of jullie dit misschien herkennen

Ik heb trouwens geen buikpijn en ben niet aan de pil.

Alvast bedankt
Ik heb dit toevallig ook afgelopen maand gehad. Na m'n laatste menstrutie een paar dagen niet gebloed en daarna bijna non-stop. Heb maandag een afspraak gehad bij de dokter voor een inwendig onderzoek. Bij mij is het waarschijnlijk een adertje in de baarmoeder wat steeds bloed. Ik krijg nu een 10daagse hormomenkuur en dan zou het over moeten zijn. Het zou ook iets van een vleesboom kunnen zijn of iets hormonaals. Snap dat je je zorgen maakt, deed ik ook! Maar meestal is het iets onschuldigs zei mijn arts.

Waarom krijg je meteen een echo en niet eerst een inwendig onderzoek bij je huisarts?
Ik had trouwens ook geen buikpijn en niet aan de pil.. is deze bloeding anders dan je menstruatie? Was bij mij wel, veel helderder bloed
Hoi konijntje, bedankt voor je reactie.

Klinkt herkenbaar!

Waarom mijn huisarts voor een doorverwijzing voor een echo heeft gekozen weet ik ook niet precies.

Zij gaf aan dat ze dan het meeste kunnen zien.

Bij mij is het inderdaad ook helder bloed.

Dus klinkt hetzelfde. Ben benieuwd wat er bij mij uit gaat komen. Je reactie stelt mij enigzins gerust al kan het natuurlijk ook iets anders zijn.
Ja ik maakte me ook zorgen.. maar vooral ook niet teveel googelen ;) meestal is het iets onschuldigs
Goede tip. Daar ben ik inderdaad snel mee gestopt

Soms is Google je vriend maar in dit geval even niet.
Kan zijn dat de hormonen wat uit balans zijn. Had het vroeger toen ik ibuprofen gebruikte dus daar maar mee gestopt. Tussentijdse bloedingen kunnen soms te maken hebben met oestrogeendominantie. Gebruik zelf progesteroncrème voor andere klachten. De menstruatie normaliseert er in elk geval door. Er zijn ook wel testjes voor om de hormonen te meten.

http://www.hijamaencupping.nl/zijn-jouw ... it-balans/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven