Gezondheid alle pijlers

uitgeput/ad??

07-12-2012 11:56 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey

ik heb hier een aantal weken geleden nog een topic geplaatst over fluoxetine.. ik slik het ondertussen een goede 6 weken en het gaat al iets beter met me, maar fysiek gaat het een stuk minder. ik wandel elke dag minstens een half uur, fiets, ga naar de winkel, doe klusjes, kortom ik ben bezig. omdat ik een tijdje echt helemaal NIETS meer deed, daarin heb ik me herpakt. enkel 's morgens is het verschrikkelijk lastig, ik geraak NIET uit dat bed, ik kan wel uren gewoon blijven liggen met m'n ogen toe, en dan die eerste uren dat ik dan toch opgestaan ben voel ik me moe, geeuw ik veel, vage hoofdpijn, slap op de benen... na een paar uren kom ik er dan door en dan gaat het goed. ik ben ook al bij de dokter geweest om bloed te laten trekken maar die uitslag was goed. soms trillen m'n benen ook erg maar dat gebeurt niet zo vaak. kan dat uitgeputte gevoel dan nog altijd van die fluoxetine komen?

groetjes xxx
ohja, ook ben ik 's morgens bij de minste inspanning helemaal uitgeput, dat ik adem zoals iemand die net een marathon gelopen heeft!
Hoe en wat eet jij zo op een dag? En doe je aan beweging?
Ik eet 's middags (sta altijd rond 11 a 12u op) cornflakes of brood of spek met eieren. Tussendoor een kiwi en een yoghurt of soms een koek. En 's avonds soep met daarna pasta of aardappelen met vlees en groeten. Als dessertje een puddinkje of fruit of ijs, hangt er een beetje van af. Sinds kort beweeg ik terug veel meer. Ga wandelen, ik fiets, ben veel bezig.
waarom sta je zo laat op? En waarom eet je maar 2 maaltijden per dag?
En werken? Misschien helpt dat?
Ben ook doodmoe, gebruik het nu zo'n 9 weken.

Ben er klaar mee, ga stoppen.

Ben begonnen met hardlopen en shiatsu-behandelingen, wil het zonder die pillen gaan proberen.

Het is en blijft troep en zolang je geen zware depressie hebt, moet het ook op andere manieren aan te pakken zijn.

Ik hoop dat het lukt...
Ik ben ook heel moe geweest toen de antidepressiva aansloeg, maar ik had het idee dat dat kwam omdat mijn lijf eindelijk tot rust kwam, niet slapen was ook 1 van de ergste klachten. En toen de ad aansloegen kwam ik dus tot rust en moest eerst enorm bij slapen en uitrusten.
Heel hetkenbaar die trilbenen had ik ook... Nu na vier weken gebruik ad gaat het eindelijk goed ff doorzetten komt goed sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven