Gezondheid alle pijlers

Vage pijnen

29-09-2013 02:49 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal ik heb al meer geplaatst oo het forum maar wil nog iets weten. Ik heb wat overgewicht weet niet exact hoeveel maar sinds kort heb ik rare pijn in mijn benen,schouders,voeten zelfs handen. ( ook in rust op de bank bv) Komt dit van het overgewicht? Ik ben aan het sporten maar het is geen spierpijn denk ik. Voelt heel onaangenaam. Wie weet het of heeft er ook last van? Thanks
En dat vraag je tegen 3 uur 's nachts op het Viva-forum?
Ja en jij moet zo nodig met een lullig berichtje antwoorden?
Jeetje MilaDila, daar kun je het mee doen.
Inderdaad een lullige reactie! (Ik wist niet dat er tijden waren voor het plaatsen van een bericht)

Maar om antwoord te geven op je vraag... Het zou toch spierpijn kunnen zijn.

Hoeveel overgewicht heb je als ik vragen mag?

En als je het toch niet vertrouwd of het word erger, dan gewoon maandag even bij de dokter informeren.
quote:viva88 schreef op 29 september 2013 @ 02:59:

Ja en jij moet zo nodig met een lullig berichtje antwoorden?Haha, sorry, vroeg (vraag) me af hoe dit topic tot stand komt. Lig je dan in je bed met pijntjes? Of al hele dag klachten en niet kunnen slapen?
Ik heb niks gelezen van je andere berichten [voor deze keer omdat je het vraagt]........

Kom gewoon met die luie reet van de stoel! That's all.

Als jij al niet weet hoe het met jouw lijf gesteld is..wie dan wel?
quote:Del_Speciaal schreef op 29 september 2013 @ 04:12:

Ik heb niks gelezen van je andere berichten [voor deze keer omdat je het vraagt]........

Kom gewoon met die luie reet van de stoel! That's all.

Als jij al niet weet hoe het met jouw lijf gesteld is..wie dan wel?

Wat een rare reactie!

@TO ik lees in je andere topic dat je niet lekker in je vel zit, je lichaam kan daar ook op reageren.
hypochondrisch?
slechte doorbloeding?
..popcorn?
Het kan zoveel zijn. Door sporten een zenuw beknelt geraakt. Misschien toch uw overgewicht. Zenuwpijn. Ouderdom (niet vervelend bedoelt). Te snel en teveel gedaan met sporten. Sport u onder begeleiding?

Nogmaals, ja het kan zoveel meer zijn. Denk dat uw huisarts beter inzicht heeft wat het zou kunnen zijn. Heeft hij of zij geen telefonisch spreekuur?

Ik zou even bellen denk ik.

Sterkte ermee.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Als je niet lekker in je vel zit span je automatisch je spieren aan (spanning) dan gaat echt alles in je lijf pijn doen. Helaas heb ik er al jaren ervaring mee.
Voeten en handen: is dat geen vocht? Dat kan ook vervelende pijn geven.

Ga idd eens naar de huisarts.
Waarom ben je nog niet naar de huisarts geweest? Dat is de enige die er iets zinnigs over kan zeggen.
Onduidelijk; te weinig info in de openingstopic.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven