Gezondheid alle pijlers

vagina pijn

17-01-2015 15:27 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben nu zo 2 dagen ongesteld. Ik krijg nu een beetje last van brandigheid. Niet bij het plassen. Ik denk zelf niet aan een schimmelinfectie, want heb verder geen jeuk of veel afscheiding. Ik heb net wel lopen zoeken of er ergens een sneetje inzit, maar ook die kan ik niet vinden. Het is wel wat geirriteerd daar. What to do? Moet ik me nu druk gaan maken (doe ik al )
Waarom maak je je daar druk om? Een beetje branderigheid heeft elke vrouw wel eens denk ik. Ik zou er maar afblijven verder als je het niet nog meer wilt irriteren.
Even afwachten en als het erger wordt maandag de huisarts bellen.
Niks om je druk over te maken! Gaat vanzelf weer over
Het is maar een dunne huid.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Oke dank jullie wel. Ja ik maak er best druk om. Want het is niet echt pijn, maar meer beetje geirriteerd. Als ik ga zitten bijvoorbeeld. Wanneer ik kan ongeveer verwacht dat de pijn weg is? En heeft die misschien te maken dat ik ongesteld ben?
Kan best zijn dat de boel wat geïrriteerd is door menstruatiebloed of tampongebruik. Als je geen bijkomende klachten hebt zoals rare afscheiding zou je kunnen proberen wat vaseline of cetomacrogol (zonder recept bij apotheek) te smeren om de huid een beetje te beschermen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven