Gezondheid alle pijlers

vakantie en ongesteld

29-05-2011 12:21 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik ga volgende week op vakantie maar ik word als het goed is 2dagen na aankomst daar ongesteld..

Aangezien ik daar ook veel wil zwemmen en altijd veel pijn heb zoek ik een oplossing.

Weet iemand of er pillen bestaan om het op te wekken?

Vorig jaar toevallig zelfde verhaal en toen heb ik van de huisarts pillen gekregen om het te onderdrukken zegmaar, helaas had ik toen alsnog de hele week pijn in m'n buik en was dat dus ook niet ideaal.

Thanks!
Ten eerste kan ik de avatar nu niet veranderen, ten tweede is het niet 'ranzig'

En last but not least, Je hoeft niet te kijken.
Word nu nieuwsgierig naar avatar. Niet te zien op mob.
quote:Dickens schreef op 29 mei 2011 @ 13:58:

Word nu nieuwsgierig naar avatar. Niet te zien op mob.Een naakt onderlichaam van een vrouw (getekend) met een poezenkop uit haar vagina. Inderdaad ranzig......
quote:prikker schreef op 29 mei 2011 @ 13:46:

Ten eerste kan ik de avatar nu niet veranderen, ten tweede is het niet 'ranzig'

En last but not least, Je hoeft niet te kijken.Bedankt voor je analyse. Je avatar is enorm onsmaakvol en ranzig, vind ik.
Nu moet ik wel gaan kijken *trapt laptop aan*.
quote:Gravinnetje schreef op 29 mei 2011 @ 14:01:

[...]

Een naakt onderlichaam van een vrouw (getekend) met een poezenkop uit haar vagina. Inderdaad ranzig......volgens mij is het schaamhaar juist gestyled als poezenkop en ik vind 'm wel grappig
Later is nu
Is het een rooie kater? Dan zie ik nog wel mogelijkheden mbt ongesteld zwemmen.
Alleen met een blauw strikje in het haar
Later is nu
quote:dreamer schreef op 29 mei 2011 @ 14:10:

[...]

volgens mij is het schaamhaar juist gestyled als poezenkop en ik vind 'm wel grappig Ik heb nog nooit schaamhaar met ogen gezien
Het is getekend en idd een poes als 'poes', ik had ook toendertijd niet verwacht dat juist de mensen hier dat 'ranzig' zouden vinden..

En dreamer jij snapt het,was gewoon grappig bedoeld!
Niet alle vrouwen MOGEN de pil slikken (of uitstel-pil of spiraaltje). Ikzelf zit ook met dat probleem dus is het gewoon ongesteld worden op vakantie en tampons e.d. mee..... Liever dat dan weer ernstige trombose..

Heel vervelend die rode poes, maar ondanks alles toch een fijne vakantie!
Primolut wekt t op.

Ik heb voor een vakantie een keer primolut geslikt ipv primatour.... Foutje, was binnen 24 uur ongesteld, in mijn vakantie dus!
quote:prikker schreef op 29 mei 2011 @ 12:51:Normaal gebruik ik ook altijd tampons hoor maar met zwemmen ben ik altijd bang dat het touwtje uit m'n broekje hangt HahaDat is toch makkelijk op te lossen: extra knoopje in het touwtje leggen en korter afknippen.
Het is trouwens wel aan te raden om het touwtje korter af te knippen voordat je de tampon inbrengt. Je zou anders nog eens een stuk schaamlip meenemen....
quote:prikker schreef op 29 mei 2011 @ 14:42:

Het is getekend en idd een poes als 'poes', ik had ook toendertijd niet verwacht dat juist de mensen hier dat 'ranzig' zouden vinden..

En dreamer jij snapt het,was gewoon grappig bedoeld!Dan zal het aan mijn gevoel voor humor liggen.
Zo gezellig hier. Geen tips verder, alles ik denk ik al weg genoemd.
Ik ben inderdaad ook een mannetje volgens mijn profiel, klopt niet hoor. Ookmijn leeftijd loopt een jaar achter zie ik, komt vast ook door de bug.
Primolut hielp bij mij ook goed.

Haha mimootje, nu is het grappig, maar wat zul je gebaald hebben!
Ben vandaag even naar de huisarts geweest en die heeft inderdaad primolut voorgeschreven.

Dank aan de mensen met tips

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven