Gezondheid alle pijlers

Velletjes in je mond

05-11-2012 17:04 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht altijd dat het normaal was, maar toen ik het er gsteren met vriendinnen over had, keken ze me aan alsof ik niet helemaal goed was. En toen ik het er net met mijn vriend over had, zei ook hij dat hij er nog nooit van gehoord had. Want bij mij vervelt de binnenkant van mijn mond dus. En niet alleen als ik heel hard op de binnenkant van mijn wang heb gebeten bijv, maar gewoon standaard elke paar weken, om de maand ongeveer denk ik. Dan heb ik een week lang dat er allemaal velletjes aan de binnenkant van mijn wangen hangen, die ik er gewoon af kan trekken enzo, net als wanneer je gaat vervellen als je verbrand bent. Ik heb er verder geen last van, maar vroeg me af of dit dus echt zo raar is? Of zijn er wel meer mensen die dit hebben?
euhm, nee.

Zal er eens mee langs de HA gaan.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Ja hoor, heb ik ook. Volgens de tandarts kan het geen kwaad dus...
Drink je niet te heet zodat het daardoor vervelt?
Ik had het ook. Ook mijn tong vervelde regelmatig. Andere tandpasta (zendium), geen last meer! Laatst moest ik noodgedwongen elders poetsen: opnieuw vellen...
quote:Sylphide75 schreef op 05 november 2012 @ 17:11:

Drink je niet te heet zodat het daardoor vervelt?Nee, ik drink mijn thee het liefst bijna koud . Maar de tandarts heeft er ook nooit wat van gezegd, terwijl ik er vaak genoeg heb gezeten in een vervelperiode. En dat dus ook, het is echt een cyclus, elke 2 maanden is het raak. Vandaar dat ik ook niet verwacht dat het door externe invloeden komt. Ik heb het ook al mijn leven lang, vandaar dat ik nooit dacht dat het raar was.
Ja heb ik ook, maar niet elke maand.
Hoe herkenbaar, heb ik ook, al jaaaaaren.
Ik heb het ook. Dacht ook dat het normaal was. Blijkbaar niet dus.
Ik heb het ook wel eens. Is niet zo gek toch? Het weefsel op je wang is gewoon heel zacht
Dat heet Linea Alba, kan komen door je wangen aan te zuigen, of er op bijten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven