verdoofde vinger.
zondag 28 november 2010 om 12:26
Ik heb iets geks, toen ik vanmorgen onder douche uitkwam viel mij op dat mijn pink verdoofd aan voelt.
Het is niet mijn hele pink, het is de binnenkant. De pink zit er verder normaal uit, doet geen pijn (ik voel juist niets) ik kan hem gewoon bewegen en heeft een normale kleur.
Volgens mij heb ik niets geks gedaan, ik heb niet klem gezeten oid.
Ik voel echt niets aan die kant. Ik heb er met een speld in geprikt en zelfs dat voel ik niet. Nou ren ik nooit direct naar een dokter en al helemaal niet in het weekend. Daarnaast ben ik net geëmigreerd en heb hier nog geen huisarts. Vandaar de vraag hier, herkent iemand dit? Wat moet ik hiermee? Gewoon afwachten lijkt mij maar goed ik ben geen expert.
Het is niet mijn hele pink, het is de binnenkant. De pink zit er verder normaal uit, doet geen pijn (ik voel juist niets) ik kan hem gewoon bewegen en heeft een normale kleur.
Volgens mij heb ik niets geks gedaan, ik heb niet klem gezeten oid.
Ik voel echt niets aan die kant. Ik heb er met een speld in geprikt en zelfs dat voel ik niet. Nou ren ik nooit direct naar een dokter en al helemaal niet in het weekend. Daarnaast ben ik net geëmigreerd en heb hier nog geen huisarts. Vandaar de vraag hier, herkent iemand dit? Wat moet ik hiermee? Gewoon afwachten lijkt mij maar goed ik ben geen expert.
zondag 28 november 2010 om 14:45
Nou is het carpale tunnelsyndroom een beklemming van de mediane handzenuw (die langs het polsgewricht loopt aan de palmzijde van je hand). Daarbij krijg je last van alle vingers behalve je pink.
doof gevoel in je pink kan passen bij wat klem of druk op je ulnaire zenuw, die gaat door dat kuiltje aan de buitenkant van je elleboog (sommigen noemen het telefoonbotje). Als je veel op je ellebogen leunt kan je er sneller last van krijgen.
zondag 28 november 2010 om 16:20
wat een reacties, ik was naar de kerstmarkt en de kerk dus daarom pas nu weer hier.
Jala ik rook niet dus dat kan het niet zijn
moeikie helaas ik ben niet zwanger...
Macadamia aha ja dat zou het kunnen zijn, ik zat achter de pc toen het begon. Maar nu al een paar uur weinig tot niet op mijn ellebogen geleund en ik heb het nog steeds. Ik kijk het idd wel een paar dagen aan en anders ga ik hier wel op naar een dokter
Jala ik rook niet dus dat kan het niet zijn
moeikie helaas ik ben niet zwanger...
Macadamia aha ja dat zou het kunnen zijn, ik zat achter de pc toen het begon. Maar nu al een paar uur weinig tot niet op mijn ellebogen geleund en ik heb het nog steeds. Ik kijk het idd wel een paar dagen aan en anders ga ik hier wel op naar een dokter