Verdoving tandarts
donderdag 14 juni 2012 om 17:51
Begin van de middag een zenuwbehandeling gehad bij de tandarts, viel gelukkig erg mee. Niks gevoeld en was zo gepiept. Ben alleen niet veel gewend dus ook de verdoving niet. Hoe lang duurt het voor deze is uitgewerkt? Ik ben in mijn bovenkaak verdoofd, niet in het gehemelte. In mijn mond kan ik alles inmiddels weer voelen alleen heb ik nog een gevoelloze hanglip, heel irritant want eten en drinken is lastig nu en ik rammel ondertussen haha! Mijn lip hangt ook zichtbaar naar beneden en gaat ook niet omhoog als ik wil glimlachen. Duurt al een paar uur, voel me een onwijze jerney kaagman haha!! Het zal vast normaal zijn, maar voor mij nieuw.
donderdag 14 juni 2012 om 17:58
succes met de napijn, ik ga al 2 dgn door het dak van de pijn. De behandeling na een zenuw ontsteking en bijbehorende pijn is een eitje, maar dan komt de napijn, soms valt het mee, bij mij valt het tegen. Ben stoned van de pijn killers en mijn maag speelt op. Ik heb er zelfs al dage koorts van. Sterkte. Ik voel met je mee....
donderdag 14 juni 2012 om 18:13
Ah, ben niet de enige vandaag! Bij mij is ie er rond twee uur in geprikt dus heb er nu vier uur last van. In mn kaak is al het gevoel weer terug (gelukkig nog geen pijn) alleen die stomme lip niet...
@mariamena succes met de pijn, erg vervelend..
@mamavansterre jij ook succes! Ook wkb gehad?
Manlief komt hier net thuis met lekkere vla, soepje etc zodat ik toch wat kan gaan eten, heb enormee trek!
@mariamena succes met de pijn, erg vervelend..
@mamavansterre jij ook succes! Ook wkb gehad?
Manlief komt hier net thuis met lekkere vla, soepje etc zodat ik toch wat kan gaan eten, heb enormee trek!
donderdag 14 juni 2012 om 18:17
Het ligt er ook aan hoeveel verdoving je hebt gekregen. Ik heb mijn verstandskiezen laten trekken een poosje terug en de 1e keer duurde het echt wel anderhalve dag voordat de verdoving helemaal was uitgewerkt terwijl het de tweede keer na een paar uurtjes al weg was. Het gaat ook bij stukjes en beetjes, dus misschien dat je zo je lip alweer voelt, maar dat bv je wang nog lang verdooft blijft. Dat ligt ook weer aan de hoeveelheid verdovingsvloeistof.
donderdag 14 juni 2012 om 18:18
ik heb 5 prikken gehad, om kwart over 12, gisteren ook ( 3 prikken) en einde vd middag uitgewerkt. Vandaag echt 5 uur last gehouden. Ook zijkant tong, gehemelte, en lippen. Heel bizar. En de pijn nu is niet te harden. Liever volledig verdoofd en prikken in kaak of gehemelte, dan die zenuwpijn. Serieus. Ik krijg zelfs liever nog een kind.
donderdag 14 juni 2012 om 18:24
Bij mij duurt het vaak zo'n 6 uur voordat de verdoving een beetje uitgewerkt begint te raken. Bij WKB van de voortand heeft het wel 12 uur geduurd voordat ik enigszings gevoel terug kreeg. Gedronken met een rietje voor zover dat ging toen. Ik had namelijk ongeluk gehad dus was wel anders als bij jou.
Van de WKB niets geen pijn gehad. Niet tijdens, niet na de behandeling. Was wel geluk hebben. Echt vervelend dat jij die geluk niet hebt mariamena. Hopelijk gaat het snel beter. Koorts is niet zo goed, heb je er met de tandarts over gehad?
Succes en beterschap allemaal met de verdovingen, pijn en bijkomende dingen.
Van de WKB niets geen pijn gehad. Niet tijdens, niet na de behandeling. Was wel geluk hebben. Echt vervelend dat jij die geluk niet hebt mariamena. Hopelijk gaat het snel beter. Koorts is niet zo goed, heb je er met de tandarts over gehad?
Succes en beterschap allemaal met de verdovingen, pijn en bijkomende dingen.
donderdag 14 juni 2012 om 18:40
quote:kadanz schreef op 14 juni 2012 @ 18:04:
Pas heel goed op als je besluit toch te eten. Voor je het weet kauw je op een lekker stukje vlees wat later een deel van je lip blijkt te zijn. Je voelt dat namelijk niet!Yep, dat heb ik eens gehad. Geen napijn van de behandeling maar wel een paar dagen een flinke dikke lip gehad Alsof ik erop geslagen was
Pas heel goed op als je besluit toch te eten. Voor je het weet kauw je op een lekker stukje vlees wat later een deel van je lip blijkt te zijn. Je voelt dat namelijk niet!Yep, dat heb ik eens gehad. Geen napijn van de behandeling maar wel een paar dagen een flinke dikke lip gehad Alsof ik erop geslagen was
donderdag 14 juni 2012 om 18:59
quote:mariamena schreef op 14 juni 2012 @ 18:18:
ik heb 5 prikken gehad, om kwart over 12, gisteren ook ( 3 prikken) en einde vd middag uitgewerkt. Vandaag echt 5 uur last gehouden. Ook zijkant tong, gehemelte, en lippen. Heel bizar. En de pijn nu is niet te harden. Liever volledig verdoofd en prikken in kaak of gehemelte, dan die zenuwpijn. Serieus. Ik krijg zelfs liever nog een kind.Klinkt een beetje extreem, als je ook koorts hebt, is er niet iets ontstoken ? Zou voor de zekerheid even bellen.
ik heb 5 prikken gehad, om kwart over 12, gisteren ook ( 3 prikken) en einde vd middag uitgewerkt. Vandaag echt 5 uur last gehouden. Ook zijkant tong, gehemelte, en lippen. Heel bizar. En de pijn nu is niet te harden. Liever volledig verdoofd en prikken in kaak of gehemelte, dan die zenuwpijn. Serieus. Ik krijg zelfs liever nog een kind.Klinkt een beetje extreem, als je ook koorts hebt, is er niet iets ontstoken ? Zou voor de zekerheid even bellen.
donderdag 14 juni 2012 om 19:05
donderdag 14 juni 2012 om 19:25
zaterdag 16 juni 2012 om 20:56
Ik heb vroeger verdovingen bij de tandarts gehad, maar het was verdoving die de pijn onderdrukte, maar niet verlamde. Met een gedeeltelijk gevoelloze mond is het wel voorzichtig eten, net wat Kadanz zegt.
Bij de kaakchirurg kreeg ik verdoving die niet alleen de pijn onderdrukte maar ook tijdelijk verlamde. Mijn tongriem werd doorgesneden dus mijn tong werd tijdelijk verlamd. Praten ging er moeizaam. Mijn spraak leek op iemand die te veel gedronken had (Mij spwaak week op iemaw wie he veel gewonke haw, zo klonk het) Geleidelijk aan verdween de verdoving en werd mijn spraak normaal... en die werd zelfs beter omdat mijn tong vrijer was.
Bij de kaakchirurg kreeg ik verdoving die niet alleen de pijn onderdrukte maar ook tijdelijk verlamde. Mijn tongriem werd doorgesneden dus mijn tong werd tijdelijk verlamd. Praten ging er moeizaam. Mijn spraak leek op iemand die te veel gedronken had (Mij spwaak week op iemaw wie he veel gewonke haw, zo klonk het) Geleidelijk aan verdween de verdoving en werd mijn spraak normaal... en die werd zelfs beter omdat mijn tong vrijer was.
World of Warcraft: Legion