Gezondheid alle pijlers

Vergiftiging met arseen

19-12-2014 00:08 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds langere tijd wordt ik vergiftigd .Vast staat dat het zeer lang met arsenicum is geeurd.ik heb het overleefd maar ben er zeker van dat het nog steeds gebeurd.Ik ben op zoek naar ervaringsdeskundigen die mij kunnen helpen hieruit te geraken.

Politie in Nl doet niets,ook in België aangifte gedaan,gebeurtook iets.Medisch dossier voorhanden.Hoop op hulp/reactie naar albipennis@gmail.com. Wie helpt? Dank .A P.
Vergiftiing
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 december 2014 @ 00:48:

[afbeelding]Is die niet van een Zwitserse berg gevallen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ohhhhh men, de topics worden met de de dag gekker hier

Welke journalist zou hier achter zitten?
Een enkeltje Vught lijkt me een goed plan.
liever een vrouwelijke agent

Niet lullig of negatief bedoeld, maar vaak hebben mensen met schizofrenie de neiging om complotten te zien van deze orde van grootte. Dat de politie je niet serieus neemt, zou een aanwijzing kunnen zijn.
Rijst uit de Verenigde Staten, waaronder Uncle Ben's, bevat de kankerverwekkende stof arsenicum. Dit is waarschijnlijk een rechtstreeks gevolg van het gebruik van arsenicumhoudende pesticiden op de vroegere katoenplantages in de zuidelijke staten.

http://www.foodlog.nl/artikel/arsenicum ... st-uit-vs/
Eet je veel rijst?
Of eet je veel kip? het zit namelijk in kippenvoer.

http://mens-en-samenlevin ... -van-de-moderne-mens.html
Heb je zulke handen?

Sinds langere tijd wordt ik vergiftigd .Vast staat dat het zeer lang met arsenicum is gebeurd.ik heb het overleefd maar ben er zeker van dat het nog steeds gebeurdt.

(...)

Politie in Nl doet niets,ook in België aangifte gedaan,gebeurtook niets.

Nederland èn Belgie? Nemen ze je niet serieus?

Je medisch dossier voor handen en de artsen doen ook niet?

Da's toch ook raar.
Je bent zelf een theepot
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 december 2014 @ 00:57:

Rijst uit de Verenigde Staten, waaronder Uncle Ben's...http://www.foodlog.nl/artikel/arsenicum ... uit-vs/Aha, daarom vind ik het nergens meer in de schappen.
Ik dacht bij het lezen van de topictitel, daar is anoniem2014 weer... Maar dit keer niet, haha
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 december 2014 @ 00:49:

[img]http://www.designdenhaag.eu/sites/desig ... itie_0.png[/img]

[img]http://www.designdenhaag.eu/sites/desig ... ional1.jpg[/img]

Bij nader inzien zou ik voor een Portugees agentje gaan.Ik vind die bovenste wel lekkerrrrrr hoor!
Oh toevallig. Laatst bij discorvery ID het zelfde verhaal gezien.
Moeten we geen alarm slaan? TO is nergens meer te bekennen.
De politie zoekt in zo'n geval de dader eerst in de huiselijke kring.
verba volant, scripta manent.
quote:elfje12 schreef op 19 december 2014 @ 07:40:

Moeten we geen alarm slaan? TO is nergens meer te bekennen. Die is verder gegaan met d'r potje Cluedo...
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
Ik ben bij alle soorten en maten artsen geweest,van huisarts tot psycholoog,van dermatoloog tot toxicoloog,van cardioloog tot neuroloog.men weet wat er aan de hand is,doet niets.

Ik ben blijkbaar een klokkenluider van een heel grote zaak in int. millieu/environment criminaliteit waarin Enkele Nederlandse top ambtenaren zitting in hebben en rustig hun

gang kunnen gaan. Ik sluit na alles wat ik heb meegemaakt al lang iet meer uit dat alles ook door deze personen in de doofpot wordt gehouden. ook mensen binnen de VWA spelen hierin een rol.Dit is geen grap,geen fantasie,dit gaat ons allemaal aan.
Vergiftiing
De Grote Doofpot Affaire.
Alles gedaan en nog veel meer,men weet het,doet niets.
Vergiftiing
quote:minnimouse schreef op 19 december 2014 @ 11:10:

De Grote Doofpot Affaire.het is zeer zeker een grote doofpot affaire
Vergiftiing
quote:Albipennis schreef op 19 december 2014 @ 11:02:

Ik ben bij alle soorten en maten artsen geweest,van huisarts tot psycholoog,van dermatoloog tot toxicoloog,van cardioloog tot neuroloog.men weet wat er aan de hand is,doet niets.

Ik ben blijkbaar een klokkenluider van een heel grote zaak in int. millieu/environment criminaliteit waarin Enkele Nederlandse top ambtenaren zitting in hebben en rustig hun

gang kunnen gaan. Ik sluit na alles wat ik heb meegemaakt al lang iet meer uit dat alles ook door deze personen in de doofpot wordt gehouden. ook mensen binnen de VWA spelen hierin een rol.Dit is geen grap,geen fantasie,dit gaat ons allemaal aan.Het lijkt mij dat er dan meer mensen klachten moeten hebben en het lijkt mij dat jij de realiteit een beetje kwijt bent. Heb je een behandelaar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven