Gezondheid alle pijlers

Vergiftiging met arseen

19-12-2014 00:08 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds langere tijd wordt ik vergiftigd .Vast staat dat het zeer lang met arsenicum is geeurd.ik heb het overleefd maar ben er zeker van dat het nog steeds gebeurd.Ik ben op zoek naar ervaringsdeskundigen die mij kunnen helpen hieruit te geraken.

Politie in Nl doet niets,ook in België aangifte gedaan,gebeurtook iets.Medisch dossier voorhanden.Hoop op hulp/reactie naar albipennis@gmail.com. Wie helpt? Dank .A P.
Vergiftiing
quote:Albipennis schreef op 19 december 2014 @ 11:46:

Ik heb niets verzonnen,ben niet schizofreen,heb geen afwijkingen en denk zeker niet in complottheorieen.Ik herhaal: dit is waar.Zij die denken dat dit verzonnen is verzoek ik om niet meer te reageren.svp stop met vooroordelen en suggesties.ik vraag alleen maar een reactie van mensen die er zelf ervaring mee hebben.Kijk eens naar de wereldberoemde film "rosemary's baby,dan weet je hoever mensen kunnen gaan om smerige zaken in de doofpot te houden en anderen daarmee compleet leven te verwoesten.Wel eens van de Loge gehoord?,hun invloed,hun macht? Het zou mij benieuwen als U deze medische documenten op Uw naam had staan met daarin veelvuldige metingen van veel te hoge arsenicumwaarden en daarnaast dag en nacht Allert moest zijn op Uw eten en drinken.

Nog maar niet te spreken over mijn fysieke toestand.Veel mensen durven zich er niet mee

Bemoeien omdat ze angst hebben dat hun iets overkomt.ik heb het tot heden overleefd,voor hetzelfde geld was ik al een "natuurlijke dood" aan kanker gestorven,en dat alleen maar doordat ik bij de overheid aan de bel heb getrokken over een zeer grote misdaadzaak.Ik zou nu meteen naar sbs's Hart van Nederland bellen.
quote:minnimouse schreef op 19 december 2014 @ 13:19:

[...]

Je hebt ook de Pindakaasmoord.

http://www.volkskrant.nl/ ... r-pindakaasmoord~a696274/
Nee hoor niet het koningshuis, zoals al eerder genoemd: aliens

[...]

http://www.volkskrant.nl/ ... r-pindakaasmoord~a696274/Ja dit verhaal is ook in de Van God los serie geweest.

[...]

http://www.volkskrant.nl/ ... r-pindakaasmoord~a696274/Oh geweldig,meneer is licht autistisch. Is dat een excuus?
Joehoe TO, ben je er nog? Ik zou graag een antwoord krijgen. Ook al heb ik er zelf geen ervaring mee, ik gaf wel een serieuze reactie. Heb je ooit een psycholoog/psychiater geraadpleegd en wat zei hij/zij? Rosemary's baby is een film, niet gebaseerd op echte gebeurtenissen. Daaraan kan ik zien dat het verschil tussen fictie en realiteit niet duidelijk genoeg is voor jou.

Laat ik het zo zeggen, wil je gelijk hebben of wil je geholpen worden? Als je geholpen wilt worden, zul je moeten accepteren dat er een mogelijkheid bestaat dat je lijdt aan een psychische aandoening.

Daar heb ik trouwens wel ervaring mee, de vraag of je gelijk wilt hebben of geholpen wilt worden. Ik had ergens hartstikke gelijk over. Maar de situatie dwong me om dat los te laten en een ander pad in te slaan. Een levenspad wat leidde naar rust en geluk. Dat kan ook voor jou gebeuren. Laat je gelijk los. En zoek hulp bij een psycholoog of psychiater. Je hebt sowieso veel te vertellen en verwerken. Het is hun werk om goed naar mensen te luisteren en ze te helpen met hun problemen. Daar ga je wel serieus genomen worden. Pak je kans op geluk want zoals je nu bezig bent, raak je op van de stress. Daar wordt niemand gelukkig van.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Alberto! Of Peter R. Die kunnen hier vast wat mee!
Dus......Een psychiater lijkt me een goed idee. O en medicatie ondersteuning. Lijkt me ook niet verkeerd. Eerst maar ff wat terugkomen op planeet aarde lijkt me zo.
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Mss kun je zelf een antigif maken?
En ik maar denken dat ik problemen had...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Ja of in quarantaine gaan. Wordt het vanzelf beter.
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Heb je je bloed/haar in een lab getest?

Ja raar idee hoor maar dat is het eerste wat ik zelf zou doen, en dan meteen van iedereen in de omgeving want als ik het zo hoor zou heel Nederland vergiftigd worden.
Het zou trouwens veel simpeler zijn om jou gewoon dood te rijden, als jij de enige bent die er van weet.

Het is waarschijnlijker dus dat je psychotisch bent.
quote:gladoortje74 schreef op 19 december 2014 @ 13:53:

Joehoe TO, ben je er nog? Ik zou graag een antwoord krijgen. Ook al heb ik er zelf geen ervaring mee, ik gaf wel een serieuze reactie. Heb je ooit een psycholoog/psychiater geraadpleegd en wat zei hij/zij? Rosemary's baby is een film, niet gebaseerd op echte gebeurtenissen. Daaraan kan ik zien dat het verschil tussen fictie en realiteit niet duidelijk genoeg is voor jou.

Laat ik het zo zeggen, wil je gelijk hebben of wil je geholpen worden? Als je geholpen wilt worden, zul je moeten accepteren dat er een mogelijkheid bestaat dat je lijdt aan een psychische aandoening.

Daar heb ik trouwens wel ervaring mee, de vraag of je gelijk wilt hebben of geholpen wilt worden. Ik had ergens hartstikke gelijk over. Maar de situatie dwong me om dat los te laten en een ander pad in te slaan. Een levenspad wat leidde naar rust en geluk. Dat kan ook voor jou gebeuren. Laat je gelijk los. En zoek hulp bij een psycholoog of psychiater. Je hebt sowieso veel te vertellen en verwerken. Het is hun werk om goed naar mensen te luisteren en ze te helpen met hun problemen. Daar ga je wel serieus genomen worden. Pak je kans op geluk want zoals je nu bezig bent, raak je op van de stress. Daar wordt niemand gelukkig van.Heel mooi gezegd en ook helemaal waar. Blij te zien dat jij ook voelt dat dit geen topic is om belachelijk te maken. Albipennis, heel rot voor je dat je het gevoel hebt dat anderen je kwaad willen doen. Heb je nog andere lichamelijke of geestelijke klachten? Of heb je het idee op andere vlakken ook te worden tegengewerkt? Het klinkt alsof je met medicatie dingen weer wat meer in perspectief zou kunnen plaatsen. Je voelt je misschien niet seroeus genen door me, als ik je dit adviseer, maar een bezoek aan een psychiater en medicijnen een tijd gebruiken is echt de moeite waard. Je zult zien dat je dit wantroiwen tegenover anderen dan in een beter daglicht kunt plaatsen en zaken in een ander perspectief kunt zien.
Ik vind het echt oprecht vervelend voor je dat je het idee hebt dat mensen je willen vergiftigen, het lijkt me echt heel naar om met zo'n overtuiging rond te lopen. Maar wat verwacht je nou van het Viva-forum? Dat we de daders opsporen? Dat we een antigif voor je uit de hoge hoed toveren? Dat we je ervan overtuigen dat je aan waandenkbeelden leidt? Dat kunnen we allemaal niet.

De enige die hier iets aan kan doen ben jij zelf. En ik vermoed dat je het dan moet zoeken bij een psychiater, maar ik vermoed ook dat jij dat niet met me eens zult zijn.
Wie zijn 'ze'. ?
It's not paranoia when they're really after you.
Albi, als je echte naam begint met een D, wil je dan ajb je vader en stiefmoeder gaan inlichten?
Je zal hier geen ervaringsdeskundigen vinden.

Waarom willen ze je dood hebben? En wie zijn "ze" precies? Is het een bedrijf, een organisatie?
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Dit gebeurt zo slim en crimineel dat normaal goeddenkende mensen er niet snel

Achter komen dat het gebeurt,het gaat bijna onopgemerkt.het verloop gaat heel natuurlijk.

Niemand merkt iets .Ik ben er zeer toevallig achter gekomen.Ik heb sinds ik jong was een droog exeem aan mijn linker been.

Sinds mijn jeugd was dit er al,ging ook nietsvermoedend..ineens was dit weg.toen ik andere klachten kreeg heb ik dit de huisarts gemeld.Hij melde mij dat dit vreemd was.hij zei dat men vroeger vaak voor behandeling arseenzalf gebruikte ,dit middel is reeds lange tijd verboden.Op basis van die informatie van de huisdokter heeft hij om mij gerust te stellen de zaak laten onderzoeken en jawel,het zat er in.Eerst in lage waarden,,later zelfs 128 op een referentie van 10.
Vergiftiing
Joh Albipennis, ga je wel aan de kerstdis dit jaar?
Ben je een dubbelspion ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Waarom zou "men" jou willen vergiftigen?
Lieverd, die zalf gebruikten ze in de 17e of 18e eeuw. Denk niet dat iemand nog een tube had liggen. Je bent in de war. Zoek hulp daarvoor. Er is niemand die je iets aan wil doen, dat denk je alleen omdat je hersenen je foppen. Dat kan.

Of je liegt over het feit dat je hulp nodig hebt, of je bent ziende blind, of je bent een grap aan het uithalen. Ik weet het niet. Een psychiater kan je helpen, verder niemand.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Leef je nog? of lig je al tussen de 6 planken en wat spijkers? en six feet under

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven