Gezondheid alle pijlers

Verhoging (al bijna 3 weken)

26-10-2012 01:52 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aanstaande zondag is het 3 weken geleden dat ik mijn stem een beetje kwijt was en lichte koorts (38,3) had. Sindsdien ben ik niet meer verkouden of grieperig maar heb ik nog steeds dagelijks verhoging (tussen 37,5 en 38,1). Niet de hele dag, maar op bepaalde momenten. Mijn 'normale' lichaamstemperatuur in rust ligt meestal rond de 36,3. Ik voel het opkomen doordat ik het warm krijg, soms wat rillerig wordt en mijn hoofd waziger lijkt dan normaal. ;)

Afgelopen maandag heb ik de dokter gebeld, maar de assistente zei dat ik nog een week aan moest kijken. Nu twijfel ik of ik morgen zal bellen voor een afspraak of tot maandag zal wachten, wil niet aanstellerig overkomen.

Toevallig hier iemand ervaring heeft met langere tijd verhoging? Bedankt alvast..
Dus je loopt de hele dag te temperaturen???
.
Imo ben je er ietwat obsessief mee bezig (niet onaardig bedoelt!), mss stelt de volgende link je een beetje gerust.

http://www.efarma.nl/pages/selectind.asp?IND=15
Pas bij een lichaamstemperatuur van boven de 38,5 Gr. Spreek je van koorts (llichte verhoging in dit geval)

Als je geen verdere symptomen hebt zal de DA niet zo snel een afspraak maken. Verhoging is een goede reactie van het lichaam.
Graag gedaan hoor, TO.
3 weken :| dat is echt niet goed, naar de huisarts zou ik zeggen.

Of je je nu aanstelt of niet, niemand kan dat beoordelen vanachter de telefoon!

Succes!
Iets veranderd qua medicatie de laatste tijd of een nieuwe anticonceptiepil misschien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven